Mâine, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →
Poliția Română intervine din nou în legătură cu țepele care se dau de pe numere necunoscute din alte țări. Pe Facebook circulă un mesaj care e atribuit Poliției, dar realitatea e alta. Citește articolul
Alcoolul la adolescenți. Consumul de acool la copii și tineri este un subiect sensibil în România. Încă nu se vorbește suficient de mult despre asta, deși cifrele din statistici ar trebui să pună pe agenda publică această temă. Un raport al Institutului de Sănătate Publică din România dat publicității în iunie 2019 arată că ”populația tânără (15-24 de ani) înregistrează nivele de consum superioare celor ale populației generale, consumul excesiv (mai mult de 5 porții de alcool la bărbați sau 4 porții la femei), cu risc crescut pentru sănătate, având cea mai înaltă frecvență la această grupă de vârstă.” Citește articolul
Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul
Scopul este să formulăm mai multe idei despre cum putem aborda comunicarea de marketing. Din aceste idei, le alegem pe cele care credem că au cele mai bune șanse de reușită. După testare, o să putem vedea mai bine care sunt cele mai eficiente. Probabil vom avea o soluție optimă, câteva profitabile, câteva la limită profitabile și restul ineficiente. În timp, eficiența abordărilor variază și e recomandabil să avem un mix de abordări de comunicare. Citește articolul
Mă gândeam cu ceva vreme în urmă că rolul meu, ca antreprenor, era să comunic permanent cu peste șapte audiențe diferite. Poate părea copleșitor, dar ideea centrală se menține în orice formă de plan de comunicare, oricine ar fi persoana (antreprenor, specialist comunicare etc.) care își dorește să comunice lucruri intern sau extern. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul
Paragrafele delimitează între ele diferite idei sau argumente. Această separație oferă un ritm expunerii și face documentul mai simplu de parcurs și de înțeles. Tehnic, paragrafele sunt delimitate prin apăsarea tastei Enter (se introduce un simbol “carriage return” ascuns în mod normal). Citește articolul
E posibil să te uiți zilnic la videoclipuri pe YouTube, însă să nu știi câteva trucuri pe care să le folosești atunci când intri pe platformă. Citește articolul
Un studiu Accenture a analizat peste 8.300 de organizații pentru a stabili corelaţia dintre adoptarea tehnologiei și creșterea afacerilor. Citește articolul