avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1149 soluții astăzi
Forum Activitate Elena.1980

Activitate Elena.1980

Buna ziua,
In timpul serviciului, lucrez ca sofer, am fost agresat in trafic de catre o persoana in stare de ebrietate, mi-a sarit in fata iar dupa ce am oprit masina mi-a deschis portiera cu intentia sa se urce in masina, nu i-am permis accesul in masina dar in acel timp mi-a sustras cheile si le-a aruncat intr-un canal. Pt a evita o altercatie am chemat politia care l-a dus la sectie pe respectivul si m-a chemat si pe mine sa fac reclamatie, ulterior reclamatia respectiva fiind incadrata la furt! Directorul firmei la care lucrez a spus ca el nu este interesat sa faca nici o plangere impotriva respectivei persoane care m-a agresat in timpul serviciului, dar daca eu vreau sa-l dau in judecatata pe barbatul care m-a agresat este problema mea personala. Eu nu am nici un interes in acest sens, si as dori sa-mi retrag plangerea pe care i-am facut-o respectivei persoane, la urma urmei consider ca era problema firmei. Cum pot proceda in aceasta situatie?
Multumesc.
Răspuns la discuția Adeverinta de vechime

Dar cei de la AJOFM zic ca nu tine de ei, ITM-ul la fel si AJPIS la fel. Nu stiu cui sa ma adresez.
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti unde trebuie sa ma adresez pt a primi o adeverinta pt vechime in munca pt perioada in care am fost in concediu medical in timpul somajului si in concediul pre si post natal. In concediul pre natal am intrat din somaj, cei de la somaj mi-au dat adeverinta doar pt perioada in care am fost in somaj, au exclus inclusiv zilele in care am fost in concediu medical, iar pt concediul de crestere a copilului am primit adeverinta de la AJPIS. Cui trebuie sa ma adresez pt adeverinta de vechime pt perioada concediului medical si a concediului pre si post natal?
Multumesc.
Buna ziua,