avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 688 soluții astăzi
Forum Activitate bflory_05

Activitate bflory_05

avand in vedere ca actul a fost autentificat in anul 1992 asta inseamna ca sa autentificat in baza unor adeverinte , certificat fiscal de la primarie si un proces verbal de punere in posesie, daca veti citi cu atentie in preanbulul actului in care se precizeaza modul de dobandire se va constata concret actele care au stat la baza acestui contract
succes
buna ziua daca se face testament se face pe cota parte ce ii revine din imobilele respective
daca se face vanzare sau orice alt act se face in primul rand cadastru si certificat energetic si apoi se face actul de instrainare sau intretinere depinde ce hotarare s-e va lua in principiu urgenta la cadastru dureaza 10zile lucratoare cu taxele de urgenta aferente iar energeticul 3 zile depinde de autorizat .

la o garsoniera de 20000euro taxele notariale ar fi 4000 lei cadastru 1500lei sidevii proprietar de drept in baza contractului de intretine succes
=D>
dupa cum spuneti chitanta de mana a existat inainte ca dvs. sa incheiati actul la notariat, in acest caz ea primeaza, daca vanzatorul a murit mostenitorii sunt obigati sa preia obligatia adica aceea de a solutiona problema in acest sens mai exact trebui sa ajungeti la o intelegere cu cealalta parte care are chitanta pecota de 1/3, trebui verificta cu atentie daca intredevar exista acea chitanta cand si cum a fost facuta, va urez succes
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
este clar acel act autentificat in 1955, nu se ia in considerare la notar acum trebui sa mergeti la primarie si sa va faca ordin de prefect care va cuprinde casa si terenul si apoi se va face mostenirea, intabularea si partaj
Kyandra a scris:

Daca nu reusiti mai intai sa descoperiti adevaratul proprietar al restului de 650 mp, nici sa nu va ganditi la o actiune in uzucapiune (si ma refer la fostul proprietar cu acte in regula, care sa apara ca atare in evidentele fiscale si agricole ale primariei si sa poata produce un act de proprietate pentru acea suprafata). Eu va dau un alt sfat: uitati de uzucapiune (care este si scumpa, si de durata si cu sanse destul de reduse de castig) si convingeti-l pe cel care vrea sa vanda sa mearga frumusel la primarie si sa-si faca Ordinul Prefectului pentru restul de suprafata, conform art. 23 din legea 18/1991. Ulterior obtinerii acestui act, face intabularea atat pe casa cat si pe intreaga curte si cumparati un lucru in regula, altfel, aveti mari sanse sa va plimbati prin tribunal mai mult decat este necesar.

avand in vedere ca nu exista titlul de proprietate de intreaga suprafata de teren se face cu siguranta ordin de prefect
buna ziua, am si eu o intrebare daca sunt angajata la o firma si am luat atestatul de persoana desemnata pentru transportul de marfa in 2010, iar acum mi-am gasit de lucru in alta parte cum ma pote incadra firma prezenta la care am obtinut atestatul sa raman ca sa nu afecteze licenta de transport si cum ma poate angaja firma noua #-o :P, in conditiile in care licenta si atestatul sunt valabile 5 ani
multumesc
din cate stiu se face modificarea titlului de proprietate atat timp cat se reglementeaza problema intre primarii avand in vederea ca pe acest titlul se afla o parcela de teren care teritorial administrativ apartine altei comisii locale decat celei care a emis titlul de proprietate se face o modificare in instanta a titlului astfel ca se merge la primaria care a emis titlul va intocmeste un proces verbal de punere in posesie in baza caruia mergeti la tribunal si faceti modificare iar dupa aceea cu hotararea definitiva veti merge la prefectura judetului si va va modifica titlul de proprietate si abia apoi mergeti la primaria unde va apartine terenul administrativ teritorial si va inscrieti la rol succes
eu lucrez la un remat, si momentan am intocmit impreuna cu contabila o adeverinta pe calculator, care sa respecte toate prevederile adica in genul celei pe care am avut-o si am mai adaugat rubrica de 16%, am facut deciazia asociatului unic cu plansa de numere si cred ca nu avem probleme in acest sens iar de repartizarea cotei se ocupa contabila sai vireze din cate am inteles se face trimestrial
pe adeverinta pe care o completam si si care vi se va inmana si dvs veti observa ca exista doua rubrici una incare se mentioneaza din gospodaria propria si alta di alte surse se va semna in dreptul celei la care va incadrati in cazul dvs din gospodaria proprie