avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1232 soluții astăzi
Forum Activitate ginacom

Activitate ginacom

Răspuns la discuția Pensia alimentara
Bunicii spun ca nu stiu adresa
Răspuns la discuția Pensia alimentara
Multumesc! Din lege am inteles. O sa fie mai greu fiindca nu stiu unde locuieste si nici adresa de serviciu.stiu doar adresa bunicilor(parintilor tatalui meu)
Buna ziua! Am 19 ani si sunt student la zi (la buget).Tatal meu biologic mi-a trimis pensia alimentara de 30 ron pana la varsta de 18 ani.Cum procedez sa-mi recastig drepturile? Am inteles ca trebuia sa imi trimita pana la varsta de 26 ani(in cazul in care continui studiile la stat).Va multumesc!
Răspuns la discuția Schimbarea numelui sau infiere...
Multumesc! Nu m-am exprimat eu corect...nu averea era scopul adoptiei. Si cu adoptia cum se procedeaza?
Buna ziua! Baiatul meu( are 19 ani) dintr-o casatorie anterioara, poarta numele fostului sot. Si eu si sotul meu actual dorim ca baiatul sa ne poarte numele (suntem casatoriti de 15 ani,iar copilul a fost crescut de noi).Vrem sa fie mostenitorul nostru.Cum trebuie procedat?Sa-l infieze sotul meu ?
Buna dimineata! Baiatul meu din prima casatorie are varsta de 19 ani si doreste sa-si schimbe numele (sa-l poarte pe cel al actualului meu sot,implicit si al meu).Copilul este in custodia mea de la varsta de 3 ani.El are domiciliul stabil in Ilfov,iar eu si sotul meu in Bucuresti.Unde trebuie sa ne adresam? De ce documente avem nevoie?
Va multumesc!
Discuție Somaj
Buna dimineata! am lucrat 21 de ani fara intrerupere,apoi societatea respectiva a dat faliment si am fost in somaj 1 an si 3 luni.
nu am gasit sa ma angajez si am stat acasa 1an si 4 luni,dupa care am mai lucrat 1 an si sapte luni(am intrerupt din cauza salariului- minim pe ec. si a orelor de munca,care erau f. multe intr-o luna-250/280),ca urmare am renuntat la locul de munca in urma unui preaviz si cu acordul ambelor parti...