In mod normal administratiile financiare nu ar trebui sa mai perceapa aceasta taxa.
Eu as recomanda sa va luati si pt a treia oara provizorii, pentru ca, sa speram, in maxim o luna sa se definitiveze aceasta problema. Ba mai mult, angajatii administratiilor financiare au nevoie de timp pt a implementa noile prevederi... ca asa e la noi, daca trebuie sa-ti ceara o taxa, nici nu se publica bine actul normativ in MOF ca ti-o si pretind, insa daca trebuie sa-ti dea ceva inapoi... este de asteptat!
Eu am alta problema. Am inscris o masina in luna aprilie (taxa 4.500lei), am contestat decizia de calcul si de incasare a taxei auto la adm.fin. iar acum stau pe ganduri.... oare treb sa mai fac actiune in instanta sau fac doar o simpla cerere de restituire la organul care mi-a emis decizia de calcul si incasare a taxei????
Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Am tot citit in ultimele luni o groaza de prostii pe net, nu mai stiu ce sa mai cred....nu mai am o viziune clara asupra aplicabilitatii prevederilor legale vizavi de aceasta taxa.
Va multumesc anticipat!
Aveti dreptate in cazul acesta.... insa cazul meu este altul.... am cumparat un produs, care avea o eticheta cu pret gresit pe raft si dupa ce am primit bonul si am vazut ca pretul era de 3 ori mai mare, am vrut sa-l anulez. Mi-au spus ca asa ceva nu se poate. Stiu ca exista o lege care permite consumatorului returnuarea produselor in 24 ore sau 48, ceva de genul, insa nu mai stiu care. Daca stie cineva nr legii sau oug, va rog spuneti-mi.
RECUNOSCATOARE! ( p.s. : acum sunt foarte nervoasa si nu mai pot cauta singura pe net reglementarile respective )
:help:
AM NEVOIE URGENTA DE UN MODEL DE PROCES VERBAL CONCILIERE DIRECTA IN CARE PARTEA INVITATA NU S-A PREZENTAT.
SUNT IN PANA DE IDEI.
VA MULTUMESC!!!:sorry:
M-am mai consultat si cu alte persoane si mi-au spus ca este mult mai complicat si este multa alergatura decat se crede, pentru ca pe langa aceste demersuri pe care le-ati mentionat si dumneavoastra mai sunt si autorizatiile de la pompieri, sanepid, etc. pentru care trebuie depusa cate o documentatie.
Va multumesc mult, daca mai stiti si altceva despre aceste autorizatii astept un raspuns.
Buna ziua, sunt angajata de cateva luni la o firma care doreste sa deschida un nou punct de lucru (craiova- magazin textile). Sunt foarte ingrijorata de faptul ca suntem pe punctul de a semna contractul de inchiriere care-si va produce efecte incepand cu data de 15mai si inca nu stiu toate formalitatile ce trebuiesc indeplinite pentru a putea incepe activitatea care se doreste. Voi deschide un nou punct de lucru la Registrul comertului, dar am inteles ca sunt multe altele care se fac acolo, pe plan local, la autoritatile locale. Daca cineva are aceste cunostinte, despre documentele ce trebuie sa le am si unde sa le depun pana la momentul in care se poate incepe activitate, rog respectuos sa ma ajute. Va multumesc anticipat si astept un raspuns.
Buna seara. Doresc sa stiu, daca un politist poate fi si agent de asigurari;
Am tot cautat in statutul politistului, respectiv L 360/2002, dar nu am gasit nimic elocvent, multumesc anticipat.
buna ziua. tocmai ce am avut o vizita de la garda financiara... stie cineva care mai este reglementarea primvind caietul de bani personali/ registrul special pentru banii detinuti de angajati? este abrogat art. care regl. obligativitatea existentei lui?
Buna ziua.
Trebuie sa suspend o firma ai carei asociati sunt pesoane straine. Intrebarea mea este : ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca imi trebuie procura speciala, imputernicire pentru aceasta problema? sau este suficient sa se mentioneze in hot. a.g.a. numele si datele mele pentru a ma putea ocupa personal? Si daca exista cineva care vrea sa ma ajute ii multumesc anticipat :vishenka:
Eu am completat modelul de cerere valabil si pentru inregistrarea firmelor pe care l-am gasit pe site la o.n.r.c. si cam atat pana acum. mai trebuie si altceva? :-/