Va multumesc pentru raspunsul dvs prompt.
Fiica mea a inchiriat un apartament in Bucuresti la un bloc finalizat in 2022. Proprietarul a sustinut ca nu va fi zgomot pentru ca apartamentul fiind bine izolat. In fapt, pe parcursul timpului a fost zgomot puternic de la amenajari efectuate de multipli vecini pe tot parcursul zilei, fiind obligata sa studieze in alte locatii, presupunand anumite costuri.(inclusiv cazare la hotel). A comunicat pe watsApp proprietarului, inclusiv inregistrari cu zgomotele mari, dar nu a sunat la Politie. Cum trebuie sa procedez intr-o noua locatie daca va aparea o stituatie similara?
Cum pot remedia urmatoarele erori : nu am efectuat in 2019 sedinta pt alegerea unui nou Consiliu director al asociatiei umanitare iar in februarie 2020 vicepresedintele s-a retras; asociatia este infiintata din 2015 iar in 2016 au mai fost inscrisi trei membri dar fara a face comunicare si la instanta. Ca urmare a aparitiei Legii spalarii banilor si necomunicarii la termen catre banca a CD , a fost blocat si contul. Pe fondul pandemiei si a unei stari mai labile nu am reusit nici sa comunic eficient cu un avocat. Va rog sa ma sfatuiti pentru a repune asociatia in legalitate.
Buna ziua!
În urmă cu 20 de ani am iniţiat demersurile pentru primirea despăgubirilor pentru un teren ce aparţinuse socrilor. Între timp ambii socri au decedat şi nu au fost făcute demersuri pentru succesiune. Am încercat să obţin informaţii de la A.N.R.P. asupra stadiului în care se află dosarul de despăgubire şi mi s-a solicitat împuternicire notarială sau calitatea care să - mi permită accesul la aceste informaţii. Soţia în calitate de fiică poate solicita aceste informaţii? Daca nu reusim sa obtinem despagubirea de ce am plati succesiunea fara un obiect concret al mostenirii? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Doua persoane au8 infiintat o firma. Dupa doi ani, pe fondul imbolnavirii unuia din asociati celalalt asociat a deschis singur alt S.R.L. cu acelasi profil, a luat un turism prins in patrimoniul primei firme si a desfasurat activitati pe cont propriu 2 ani de zile. Al doilea asociat a platit singur datoriile care erau la banci si impozitul la masina preluata de asociat in aceasta perioada, dar nu a facut alte demersuri pentru separare ( scoatere din firma) a asociatului. La momentul actual boala maligna a recidivat si sotia acestuia a primit un ultimatum de la vechiul ,, asociat" sa imparta bunurile firmei. Miza cea mare este spatiul care a fost adus ca aport de catre asociatul care este bolnav acum. Cum sa procedeze familia asociatului bolnav avand in vedere ca nici situatia financiara nu-i poate sustine ?
Va multumesc anticipat,
Buna ziua! Pentru sustinerea financiara a investigatiilor si tratamentelor necesare fiului meu am inceput demersurile pt. infiintarea unei asociatii umanitare. Exista o restrictie la nr. de activitati trecute in statut? exemplu...1. strangerea de fonduri necesare asigurarii tratamentului persoanei xxxx 2. practicarea într-o formă organizată a activităţilor sportive menite să exprime să amelioreze condiţia fizică
3- acordarea de servicii de ingrijire si asistenta persoanelor in varsta ceea ce implica cazarea acestor persoane in camine de batrani apartinand asociatiei,etc
Multumesc anticipat pentru raspunsurile dumnevoastra!
Buna ziua! Am cumparat in urma cu 5 ani o casa cu teren. In acte sunt trecuti 249 mp cu mentiunea ca fizc sunt doar 200 mp. In urma cu doi ani unul din vecini a inregistrat terenul sau la cadastru si figureaza cu 15 mp mai mult in acte fata de teren. Celalalt vecin care ar putea avea diferenta a decedat iar urmasii nu au facut succesiunea si nu are nici inregistrare la cadastru. Mai am sanse sa recuperez diferenta de teren de 34 mp? Actiunea de revendicare si granituire prin care as putea incerca sa obtin terenul trebuie inceputa simultan fata de ambii vecini? In calitate de absolvent de studii superioare tehnice, pot sa-mi reprezint singur solicitarea in instanta? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Multumesc pt. raspuns...care sunt prevederile legale pt. functionarii publici referitor la organizare compartiment, birou, serviciu...etc?
Care este nr. minim de personal executant pt. existenta functiei de sef birou?
Poate fi solicitata retroactiv plata drepturilor salariale pentru exercitarea atributiilor functiei de sef birou, daca aceasta nu a fost astfel incadrata ca denumire in statul de functii, dar in fapt persoana a coordonat un numar de 12 functii de executie?