avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 724 soluții astăzi
Forum Activitate anouka89

Activitate anouka89

Buna ziua,

As dori sa ma ajutati si pe mn cu niste orientari si demersuri juridice.
Am locuit in Spania 10 ani si de 2 ani sunt in Belgia impreuna cu concubinul meu, cu care tocami am avut o fetita, ce are acum 14 luni.

Ideea e ca relatia s-a deteriorat extrem de mult, aparent vorbim despre hartuire psicologica in cuplu, si alta iesire nu vad decat terminarea acestei relatii definitiv, pentru a opri tensiunea si stresul zilnic, ce vad ca afecteaza puiutul meu.

Problema este ca fiica mea s-a nascut aici in Belgia si, deci, e cetatean belgian din parinti romanca si spaniol.

Cum as putea sa fac sa parasec Belgia si sa imi ramana numai mie fetita, adica sa o aduc in Romania si sa stea cu mine.

Va foarte multumesc din suflet pentru raspunsuri.
Buna seara,

Revin si eu cu o intrebare al carui raspuns este foarte important.
Sunt studenta in anul 5 la o facultate de stat din Spania (unde am locuit de aprox 9-10 ani) in sistem ''la distanta'', iar anul acesta ar trebui sa ma licentiez in pofilul pe care il urmez. Ideea este ca s-a intamplat sa raman insarcinata (sunt in 3 luni) si ar trebui sa nasc pe la jumatatea lunii iulie.
Dat fiind faptul ca cheltuielile prevazute pentru nastere si imediat dupa sunt foarte ridicate in strainatate, ma gandesc sa vin si sa nasc in tara. Intrebarea mea este: in aceasta situatie pot beneficia de vreo indemnizatie sau alocatie pentru maternitate fiind studenta la o facultate non- romana?

Va foarte multumesc anticipat.
Vicky.
Buna ziua

Am primit de curand decizia unei plangeri pe care am formulat-o pe 9 martie 2011 catre decanul baroului avocatilor Galati, cu toate la acea data ca mi s-a spus ca in termen de maxim 30 zile voi primi raspunsul in sris la domiciliu.