am incercat sa stau de vorba cu dansul, dar refuza orice fel de dialog. mentionez ca eu mi-am gasit intre timp alt loc de munca, dar nu ma pot angaja deoarece fostul patron refuza sa imi incheie contractul de munca.
mi-am dat demisia in data de 22.06.2015, de la firma la care am lucrat iar patronul mi-a rupt-o pe motiv ca adecis sa faca o ancheta interna. i-am spus clar ca nu ma sustrag nici unei anchete, dar nu mai vreau sa lucrez pentru el. acum refuza sa imi incheie contractul de munca. ce pot face in acest caz?
lucrez ca si casiera intr-un supermarket de 1 an si 2 luni.in momentul in care m-am angajat nu sa facut inventar. acum dupa 1an si 2 luni am fost informate ca urmeaza sa se faca un inventar. mentionez ca firma are 5 puncte de lucru iar rulajul de marfa se face intre magazine fara a fi inregistrat nicaieri. intrebarea mea este ce se poate intampla daca acest inventar nu iese bine? in ce baza se calculeaza acest inventar din moment ce noi nu avem informatii despre cantitatea de marfa adusa ca in felul acesta sa putem verificam si noi daca corespunde cu inventarul?
am lucrat la o firma ,care ne-a dat preavizul cu doua zile inainte de inchiderea punctului de lucru. nu am semnat acest preaviz nici unul dintre noi. ne-am adresat ulterior ITM pentru ca nu ne-am primit drepturile salariale cuvenite. Acum am primit raspuns de la acestia(ITM), ca angajatorul a prezentat preavizele cu semnaturile noastre, si ca drepturile salariale au fost compensate cu zile libere din partea angajatorului lucru care nu este adevarat. intrebarea mea este daca avem dreptul in instanta sa cerem daune morale, intrucat putem dovedi cu martori si cu acte ca angajatorul nu spune adevarul si se sustrage de la plata drepturilor care ni se cuvin. va multumesc