avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1088 soluții astăzi
Forum Activitate nicu1560

Activitate nicu1560

Buna ziua.
La o verificare de rutina al actului meu de identitate am constatat ca la evidenta populatiei figurez cu numele anterior casatoriei iar CI-ul pe numele fostului sot.
Dupa mai multe investigatii am constatat ca sotul fara stirea mea a depus actiune de divort iar instanta care nu m-a citat pentru a ma apara fara sa ma instiinteze desi locuesc si lucrez ca angajata la adresa de domiiliu nu am fost plecata din tara, nici nu am primit hotararea judecatoreasca care a fost emisa si inaintata la starea civila.Ce ma sfatuiti unde as putea reclama pentru ca am fost lipsita de principalul drept la aparare si nici nu sa- efectuat o cercetare judecatoreasca corecta.Am vazut ca martor la proces a fost fratele lui care sub juramant a depus marturie minicinoasa- atat -.lucru pe care l-am constatat studiind hotararea judecatoreasca
Multumesc.
Buna ziua.
In timpul casatoriei a fost achizitionat un apartament prin programul prima casa.Au trecut mai mult de 5 ani de la achizitionate.Sotul a parasit domiciliul dar in continuare el plateste ratele.iar eu cheltuieli de intretinere al apartamentului .Intentionez sa divortez si sa preiau eu apartamentul si ratele.
Va rog daca se poate sa-mi spuneti care sunt pasii de urmat ,acte necesare pentru divort , partaj si ce sanse.as avea.
Multumesc.
Discuție Pensii Militare
Buna ziua.
As dori sa aflu, daca potrivit Legii pensiilor militare, la vechimea efectiva lucrata in sistemul de aparare se adauga sau nu si perioada efectuarii stagiului militar ( ca militar in termen) si a scolii miltare (elev)
Multumesc.
Sunt nascut la data de 15.09.1960 si am
-stagiul total de cotizare realizat 44 ani,7 luni si 25 zile,din care
- in sistemul public 7 ani 10 luni si 22 zile din care
-gr II de munca 6 ani 4 luni si 22 zile
- in sistemul de aparare si ordine publica 36 ani 9 luni si 3 zile din care