avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 785 soluții astăzi
Forum Activitate Dannicola

Activitate Dannicola

Discuție Mostenire casa
Suntem 2 frati mostenitori ai unei case cu terenul aferent, pentru care nu am facut partaj deoarece structura casei nu se preteaza la o impartire; iar de vindut nu am dorit la momentul respectiv si nici acum nu prea sunt amatori. De aceasta casa m-am ocupat eu cu reparatiile necesare, fara sa implic pe fratele meu. Am stabilit ca el va fi viitorul proprietar al acestei locuinte dupa decesul meu (fara a face un act in acest sens deoarece eu neavind copiii nu am considerat necesar acest lucru) si de aceea de 3 ani el se ocupe de cheltuielile legate de utilitati (nu sta nimeni in ea si acestea sunt minime). De un an de zile sotia fratelui meu a transformat curtea intr-o crescatorie de ciini maidanezi, fapt care a afecat zona ca si gardurile despartitoare de vecini (plus scandalul de rigoare cu acestia). Intrebarea mea este cum se poate rezolva aceasta problema? Fratele meu a spus ca daca nu este lasat in pace va ceda drepturile lui catre un cumparator oarecare. Teoretic am citit ca se poate, dar deoarece in aceasta casa am investit bani, am dotato cu mobilier, unelte si scule,etc vreau sa stiu daca ma pot opune acestei doleante a lui prin tribunal, prin care sa imi cer si recuperarea cheltuielilor mele si aducerea casei la starea initiala? Ideal ar fi sa o vindem, dar daca nu se gaseste amator? Prefer sa preiau eu cheltuielile casei ca sa rezolv aceasta problema, dar in conditiile enumerate anterior (adica readucerea casei la starea initiala-inainte de a aduce ciini).