Am transferat dreptul de uzanta a unui autoturism la o firma la alta (acelasi patron la ambele firme), in conditiile in care leasingul nu s-a terminat, mai sunt 3 ani, deci proprietarul masinii in cauza e tot firma de leasing. In conditiile acestea trebuie schimbat doar talonul masinii, corect? In sensul ca proprietarul ramane acelasi si se schimba doar utilizatorul de pe talon.
De ce acte as avea nevoie pentru a face modificarea aceasta? Mai trebuie platita taxa de 40 de lei la CEC pentru certificat de inmatriculare?
Va multumesc!
Buna ziua!
Am o Dacia Logan din 2005, inmatriculata pe firma, si vreau sa o vand. Viitorul proprietar ar trebui sa plateasca o mie si ceva de euro timbru de mediu, asa ca iese din discutie vanzarea directa.
Intrebarea mea e daca pot face un contract de comodat intre SRL si viitorul proprietar persoana fizica, legal, la notar?
Iar daca nu, ce alte solutii am sa dau masina?
Multumesc!
Va rog sa ma ajutati cu un model de delcaratie de conformitate pentru comercializarea jocurilor matematice pentru copii de genul "Piticot". Nu stiu/gasesc care legi reglementeaza comercializarea acestui tip de jocuri.
Am lucrat la o firma din industria alimentara timp de 3 ani pe un post de CTC. Nu am semnat acolo nimic aditional contractului de munca standard referitor la vreo clauza de confidentialitate, dar in acel contract standard exista o linie la indatoririle angajatului in care se specifica obligativitatea pastrarii secretului muncii si confindetialitatea acesteia.
Am plecat de la acea firma si am primit acum o oferta de la o alta, care se ocupa cu exact acelasi lucru, acelasi domeniu, aceeasi specializare. Si e tot din acelasi oras.
Ce inseamna confidentialitatea? Pana unde se poate intinde ea, profesional vorbind? Daca am sa accept noua oferta as putea avea probleme cu fostul angajator din cauza ca imi folosesc cunostintele dobandite in firma veche pentru a munci in cea noua?
Mi-am dat demisia de la fostul loc de munca, demisia cu preaviz a fost luata la cunostinta, a fost inregistrata, semnata de directorul general. Am mers in preaviz la serviciu, a venit si ultima zi a acestuia, am fost la doamna care se ocupa de personal la acea firma si am intrebat daca mai trebuie sa primesc ceva hartie de la ei, a zis ca nu. A facut numa o foaie de lichidare care a ramas la ei. Atata e tot? Asa se pleaca de la o firma, fara niciun document, ca din satul pustiu? Intreb pentru ca e prima data cand imi dau demisia de undeva si nu stiu procedurile corecte (nu alea din auzite).
Precizez ca fostul carnet de munca mi-a fost inmanat in acea ultima zi, e la mine acasa, nu s-a incheiat nimic in el.
Vreau sa-mi dau demisia de la firma la care lucrez. Am contract din 08.2008 in care se specifica preaviz de 15 zile calendaristice. Dupa noul cod al muncii am inteles ca ar fi vorba de 20 de zile lucratoare. Ce preaviz sa acord firmei?
Buna ziua! Vreau sa dau statul in judecata pentru recuperarea taxei de prima inmatriculare, dar nu mai am chitanta care atesta faptul ca am platit aceasta taxa (cel mai probabil a ramas in dosarul de la politie). Exista o cale legala de a recupera acea chitanta, de a o copia sau de a-mi fi eliberata alta de la Finante? Multumesc.