avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 293 soluții astăzi
Forum Activitate horenciuc valentina

Activitate horenciuc valentina

Răspuns la discuția neplata CAS
Mulțumesc mult!
Răspuns la discuția neplata CAS
Angajatorul care trebuia sa plateasca CAS a fuzionat cu un alt angajator cu acelasi obiect de activitate si au format o alta firma cu o noua denumire, pastrandu-si obiectul de activitate.
Discuție neplata CAS
In perioada 2003-2004 angajatorul nu a virat contributia pentru pensie desi ea a fost retinuta din salariu, astfel ca nu figurez la Casa de pensii ca in aceasta perioada as fi lucrat si nu mi se considera vechime in munca.Ce trebuie sa fac sa-mi pot recupera aceasta perioada deoarece nu se gasesc nici ordinele de plata si nici declaratii depuse.
Răspuns la discuția Contributii ANAF PFA
Multumesc pentru precizari!
Lucrez ca PFA la o asociatie de proprietari dar si la o sala de sport cu prestari servicii.Pe perioada 01.07- 30.09.2017 scoala mi-a intrerupt activitatea, ANAFUL mi-a calculat plati anticipate pentru anul fiscal 2017 la valoarea realizarilor din 2016 ori in cazul intreruperii activitatii pe 3 luni veniturile vor fi mai mici.Citesc pe internet ca pot depune declaratia 220 rectificativa impreuna cu actul aditional de intrerupere a activitatii, am fost personal la Fisc, insa doamna de acolo mi-a zis ca nu are ce sa-mi faca, trebuie sa merg la Registrul Comertului si sa-mi suspend activitatea,ori nu pot sa fac asta pentru ca mai am asociatia de proprietari.Ce trebuie sa fac si care este temeiul legal.Multumesc.
Răspuns la discuția contract de munca
Multumesc mult!
Buna ziua! Sunt la pensie de gradul III fara verificare medicala, am varsta de 59 de ani , lucrez la o firma cu contract de prestari servicii ocazional, mai pot lucra cu contract de munca de 4 ore la o alta firma?
Răspuns la discuția Conciliere directa
Multumesc!