bloc cu 6 scari, la scara 4 etaj 2 s-a fisurat teava apa iar reparatia este suportata de cele 5 garsoniere (avem pe scara si ap 2 si 3 camere)! Conducerea asociatiei pretinde ca impartirea s-a facut pe cota parte indiviza (?!) S-a schimbat legea sau aceasta conducere e mai presus de lege?
platim numerar si in timpul dorit de firma de salubritate care acorda un bonus in numerar acesta fiind ridicat de administrator! De ce asociatia nu se poate folosi de acest bonus cumparand tot ce este necesar pentru curatenia blocului?
Administratorul pretinde ca suma ii apartine fiindca semneaza pentru ea! Putem delega pe altcineva care nu are pretentii precum administratorul care este platit de noi sa faca 'incasari si plati"? Stim ca acest bonus nu trece prin contabilitate tot ce se va achizitiona nu va fi trecut pe cheltuielile asociatiei.
Vreau sa spun ca in afara de cheltuielile curente si reparatii ocazionale restul trebuie aprobat de Adunarea Generala care aproba bugetul necesar investitiilor,reparatiilor mari si cheltuielilor curente comitetul executiv trebuie sa aduca la indeplinire hotararile acesteia. Altfel ce facem? Si la bloc o mana de oameni preiau puterea si fac ce doresc cu fondurile,veniturile etc? Din pacate asa se intampla in aceasta tara unde de la micul "presedinte"de bloc pana la cei mari abuzeaza de puterea pe care si-o atribuie la un moment dat! Oare de ce nu ii mai poti scoate din functiile acestea?
Ultima intrebare cu multumiri anticipate! Tariful din anul in care se face RTP cumuleaza si tariful pentru VTP? Sau este un tarif bine stabilit pentru RTP ?
As vrea sa stiu care este diferenta intre RTP si VTP (in afara perioadei de timp) si obligativitatea efectuarii acestor servicii! De asemenea exemple de tarife si daca este diferenta de tarif intre cei contorizati si cei care nu au contor!