avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1487 soluții astăzi
Forum Activitate Smart_Fair

Activitate Smart_Fair

Cand am citit raspunsul, m-am speriat asa de tare ca era sa apas pe butonul "raporteaza abuz"....:)):)):)):)):)):)):)):))
Multumesc mult pentru informatie... e bine de stiut cam ce sume sa avem pregatite in caz de control...:((
SRL, pentru a reduce cheltuielile cu formularele tipizate si a reduce volumul de lucru privind inregistrarile, am achizitionat un program electronic de gestiune (ce tine absolut toate evidetele). La sfarsitul anului in curs au fost scoase toate rapoartele posibile din program, in sensul ca tot se s-a operat exista pe hartie in numarul de exemplare prevazut de lege. S-au efectuat periodic salvarile de date din program dar au fost stocate in acelasi calculator. O fluctuatie puternica in reteaua energiei electrice a facut sa "se prajeasca" definitiv calculatorul neputand sa mai recuperam nici o informatie. Programul a fost instalat in alt calculator ca si cum abia l-am achizitionat. Are posibilitatea sa introducem stocurile (conform ultimului inventar) prin preluare de stoc dar o luam de la capat cu factura nr 1, chitanta 1, Nir 1, bon de consum 1 samd...
Inteleg ca daca exista fizic (pe hartie) toate documentele emise anterior, la un eventual control, prezentam si programul electronic pentru verificare? Daca da, putem avea probleme neavand baza de date a anului trecut?
Multumesc anticipat!
:sorry:
Fiind si eu in aceesi situatie... am niste mostre pe care le-am primit pe factura, le-am facut si nir... si le-am oferit de foarte multa vreme gratis si nu le pot scoate de pe stoc sub nici o forma (din programul electronic) decat cu factura de iesire (suntem firma de distributie deci fara casa de marcat)... imi poate sugera cineva vreun artificiu? Nici bon de consum nu ma lasa sa fac din gestiunea respectiva...
Răspuns la discuția PFA - Registru incasari-plati
Oh da, aveti dreptate...
Care este ideea... PFA contabilitate in partida simpla, are un singur caiet unde trebuie sa noteze incasarile si platile. Pentru a simplifica problema doamna cu PFA-ul in cauza a achizitionat un program de registru de casa, mai precis acesta [ link extern ]
Ceea ce scoate la imprimanta din program mai trece si in caietul dansei, ori caietul trebuie sa ramana gol, eventual sa capseze foile scoase la imprimanta pe caiet...?
Mii de multumiri din partea doamnei respecive!
=D>
La deschiderea unei societati, esti obligat prin natura situatiei sa achizitionezi un registru jurnal de incasari plati in care se trec intrarile de marfuri iesirile de marfuri, incasarile si platile.
Un PFA, daca achizitioneaza un program de registru de casa in format electronic cu licenta, mai este necesara completarea registrului achizitionat de la administratia financiara?
As dori o lamurire cu privire la urmatoarea situatie:
Doamna X a iesit la pensie pe caz de boala. A deschis un PFA, are program redus de lucru, plateste la administratia financiara in mod corect. Mai plateste sau nu asigurari sociale?
Răspuns la discuția imprumut asociat
danutruse a scris:

Potrivit dispozitiilor art. 144 din Legea societatilor comerciale, este interzisa creditarea de catre societate a administratorilor acesteia, prin intermediul unor operatiuni precum:
a) acordarea de imprumuturi administratorilor;
b) acordarea de avantaje financiare administratorilor cu ocazia sau ulterior incheierii de catre societate cu acestia de operatiuni de livrare de bunuri, prestari de servicii sau executare de lucrari;
c) garantarea directa ori indirecta, in tot sau in parte, a oricaror imprumuturi acordate administratorilor, concomitenta ori ulterioara acordarii imprumutului;

Am si eu o mica nelamurire tehnica in legatura cu aceasta lege... doar o curiozitate.
Daca punctul a* este foarte concis, ce rost are punctul c* ?
Ma uit la unele legi care sunt construite de asa natura incat cu adevarat pot fi castigate procese pe "vicii de procedura" fara nici un fel de problema...
Un avocat bun o poate ajuta pe doamna in cauza foarte usor in aceasta situatie ...introduce in actele contabile ca a imprumutat dansa societatea iar defapt ce a luat ea nu este imprumut ci este rambursare imprumut societate, doar a fost exprimarea scrisa in mod gresit.
Răspuns la discuția utilizare casa de marcat
Stiu ca exista o lege suficient de concisa care spunea aproximativ: comertul cu bunuri si servicii are obligativitatea de a detine case de marcat. In cazul in care o vanzare pentru un achizitor (persoana fizica sau juridica) ce achizitioneaza bunuri sau servicii ce au o valoare mai mare de X Lei, firma emitenta a actelor de achizitie are obligatia de a emite factura si chitanta.
Răspuns la discuția Scoatere din evidenta mijloc fix
Daca a fost furat si nu aveti un proces verbal de constatare de la politie, banuiesc ca nu sa facut o reclamatie in acest sens, cel mai usor de a fi scos de pe inventar este sa se intocmeasca un proces verbal de casare si scoatere din gestiunea mijloacelor fixe. Acum depinde de natura obiectului, anumite categorii de obiecte, intr-o astfel de situatie necesita sa aveti si un bon de plata catre o firma de colectare deseuri, din care sa reiasa ca a ridicat obiectul de la firma. :P De obicei celor ce vin in control le vin astfel de idei. :)