Buna ziua, cred ca am gresit topicul, rog moderatul, daca se poate, mutarea la topicul potrivit.
marylenacr a scris:
Buna ziua, am nevoie de un raspuns din partea dvs. Cat ar trebui sa coste taxa pentru Autorizatia de construire? Conform Codului fiscal este parca 0,5 % din valoarea proeictului de constructie. Totusi Primaria din localitatea unde doreste construirea imobilului ne spune ca taxa este mai mare deoarece exista o Hotarare a Consiliului local care le permite sa solicite ca taxa sa fie de 2% din valoarea proiectului.....Eu pe site-ul primariei respective nu am gasit......Prin urmare, dorinta solicitantilor de a-si face o casuta este moarta din fașă....sa zicem. Este legal sa fie taxa pt solicitare AC atat de mare? Sa cer audienta la primar?
Buna ziua, am nevoie de un raspuns din partea dvs. Cat ar trebui sa coste taxa pentru Autorizatia de construire? Conform Codului fiscal este parca 0,5 % din valoarea proeictului de constructie. Totusi Primaria din localitatea unde doreste construirea imobilului ne spune ca taxa este mai mare deoarece exista o Hotarare a Consiliului local care le permite sa solicite ca taxa sa fie de 2% din valoarea proiectului.....Eu pe site-ul primariei respective nu am gasit......Prin urmare, dorinta solicitantilor de a-si face o casuta este moarta din fașă....sa zicem. Este legal sa fie taxa pt solicitare AC atat de mare? Sa cer audienta la primar?
Da, acum am vazut la avizier ca exista afisat faptul ca exista o Hotarare a Asociatiei din 2013, care prevede ca "toate apartamentele care nu dau citirea apometrelor , vor suporta toate pierderile constatate." Nu cumva este lasat intentionat sa existe aceste pierderi pentru a acoperi alte ...Adica ma gandesc ca ar fi fost extreme de simplu sa ma reglez in luna urmatoare...sa fac diferenta intre luna dinaintea celei pentru care nu am dat indexul si luna urmatoare si iesea exact consumul pe care nu l-am dat Asociatiei.
ce mai pot face?
Buna seara,
Am o nelamurire: locuiesc intr-un bloc, de acum 11 ani. S-a intamplat ca luna trecuta sa constat ca nu am citit apometrele si nu am dat valoarea lor catre Asociatie. O singura data, nu este un obicei. Acum, vad pe listele de intretinere ca sunt in plus incarcata la apa cu 23 mc. Mi se explica ca tot ce s-a inregistrat ca pierdere la apa s-a impartit la mine si inca un apartament care la fel, nu a dat indexul apometrelor. Este legal sa se faca asta in situatia in care eu sunt corect si citesc de fiecare data indexul si il raportez correct? Mi se pare prea mult sa platesc in plus 23 de mc in situatia in care consumul meu lunar este de aprox. 15 mc apa rece + calda. De unde provin aceste pierderi? dca sunt pierderi sau raportari incorecte, Asociatia nu e obligata sa verifice si sa corecteze cine nu raporteaza correct?
Va multumesc.
Totusi, in adresa primita, de fapt singura, de la Trib. se specifica : " in cazul in care societatea va solicita inregistrarea mentiunii priv. prelungirea valabilitatea sediului si a fost admisa de Reg. Com., pana la dezbaterea fondului pricinii, consideram ca actiunea noastra va ramane fara obiect".
Acest lucru a fost depus de catre societate si acum vedem ca se continua....dizolvarea. Ciudat!
Buna ziua,
O firma a avut contract de comodat pt sediu pana la o anumita data. Dupa expirarea valabilitatii, asociatii au mers in continuare pe contract de comodat insa nu au facut demersurile de prelungire si la Reg. Com. S-a primit o citatie de la Tribunal pt dizolvarea firmei intrucat nu avea sediu valabil. Firma a depus la Reg Com. documentele si s-a prelungit valabilitatea sediului. Cu Incheierea de la Reg. Com. si copie a contr de comodat s-a depus la Trib. o hartie prin care s-a aratat ca s-au facut demersurile necesare si sunt in regula dpdv al sediului. S-a primit confirmarea prin posta ca documentele au ajuns la Tribunal, acum insa s-a primit citatie sa se prezinte firma la Trib. pt dizolvare. Ce mai e de facut? Am crezut ca prin trimiterea cu confirmare de primire a doc. care atesta ca s-a prelungit valab sediului, dosarul respectiv a ramas fara obiect, insa vad ca s-a dat termen in luna mai. Ce trebuie facut, pt ca firma functioneaza la acelasi sediu de la infiintare, plateste taxe, impozite.
Multumesc, valoarea terenului acum nu cred ca e foarte mare, insa la vremea cumpararii, parintii mei au dat cam cat jumatatea unei masini Dacia, deci pt ei a fost un effort financiar atunci. Adresa pentru a afla se face la Camera Notarilor Publici in Bucuresti, chiar daca terenul se afla in jud. Calarasi?
Va multumesc pentru ajutor.
Are cineva idee, este un proces costistor, de lunga durata?
Buna ziua,
Am urmatoarea problema: parintii mei, au achizitionat in anul 1993, un teren de 300 mp, in continuarea curtii bunicilor mei. "Tranzactia" s-a efectuat printr-o chitanta de mana, cu 2 martori. Cum procedez acum pentru a perfecta aceasta tranzactie, dat fiind faptul ca vanzatoarea a decedat acum cativa ani si nu stim exact care sunt mostenitorii ei. As vrea sa clarific aceasta cumparare cat timp persoanele care au fost martori sunt inca in viata. Mentionez ca de la mom. cumpararii, parintii mei au folosit acest teren (insa banii datorati ca impozit pt aceasta suprafata, parintii mei ii dadeau vanzatoarei si ea achita impozitul la Primarie - greaseala parintilor mei). Stiu ca exista o modalitate pe calea instantei insa nu stiu exact cum trebuie procedat pentru a perfecta vanzarea - cumpararea.
Va multumesc,
Inteleg ca pentru consultanta juridica ocazionala nu se poate, juristul, avand un statut aparte. Totusi pentru ce alte activitati as putea incheia un astfel de contract, de conventie civila? si ce obligatii fiscale exista?