Daca este vorba de contributii la sanatate, mergeti la Casa de Sanatate din localitatea dvs si interesati-va care este sursa datoriilor. Va vor spune exact despre ce este vorba si ce puteti face.
Spuneam ca e mai bine sa mergeti la Oficiul pt IMMuri care va lamureste in problemele de tineri antreprenori si va chiar consiliaza.
1. 3% la cifra de afaceri si 16 % imp pe dividende
2. dupa primul bilant anual cu profit
3. e in regula.
Cel mai simplu iti infiintezi o firma avand semnatura electronica (aprox 47 eur + TVA) si stand in fata calculatorului pe portalul registrului comertului, unde se fac mai toate operatiunile.
Cel mai bine ar fi sa mergi la Oficiul pt IMMuri cel mai aproape de tine care iti va spune si ce programe poti accesa ca si tanar antreprenor si te va lamuri in toate problemele ridicate de tine. La unele din intrebarile tale vei gasi raspuns ca manager de firma ;) Mult succes!
Iata de ce a aparut respectiva eroare:
Programele gratuite puse la dispozitie de MF - atat PDF inteligent cat si DUKIntegrator nu verifica daca un CIF este alocat sau nu, ci verifica doar daca suma de control a CIFului este corecta. Prin urmare, este posibil ca introducand inca o cifra din greseala, cif-ul rezultat sa fi fost corect din punctul de vedere al cifrei de control, dar sa nu fi fost alocat la MFinante. CIFul cel mai mare de la Finante reprezinta una din firmele care au fost inregistrate in ziua curenta. Toate celelalte cif-uri care sunt mai mari decat cif-ul respectiv sunt corecte, dar nealocate (nu putem stii cate firme se vor inregistra peste o saptamana).
Programele de verificare online verifica si acest mic neajuns al softurilor gratuite ale MF.
Din experienta noastra, nu stim sa fi ridicat ANAFul problema denumirilor. Deci dupa parerea noastra, este bine sa introduceti noua denumire, dar nu va va critica nimeni daca o veti introduce pe cea veche.
Mult mai important este sa verificati daca toti partenerii sunt cu tva si daca nu aveti diferenta de rulaje.