avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1050 soluții astăzi
Forum Activitate alexandru daniel

Activitate alexandru daniel

Dacă un contract de prestări servicii a fost corectat in pix el fiind tehnoredactat si ulterior s -a pus ștampila unității emitente acolo unde s- a corectat, este valabil?
Va multumesc.
La un raport fiscal efectuat in urma unei verificări fiscale efectuate pe ultimi 6 ani care determină emiterea unei obligații de plată obținută in urma recalcularii impozitului pentru fiecare an verificat,se mai plătesc penalitati si daca da ce valoare au pe zi?
Va multumesc.
Discuție Penalitati
Am avut de curand o verificare fiscala pe firma pe ultimii 6 ani.In urma verificarii mi s-a recalculat impozitul datorat .Intrebarea mea este cat va fii penalitatile de intarziere pentru ca am inteles ca o sa le platesc si pe acestea din anul 2012 in coace iar in afara de penalitati mai platesc ceva?
Va multumesc.
Sunt cabinet medical individual si pentru ca am depasit plafonul de 12 salarii pe anul 2017 mi-a venit decizie de la fisc de plata a cas. Intrebarea mea este pentru ca am platit acelasi lucru si acum 2 ani unde se duc banii pe care ii platesc pt cas agentiei fiscale pentru ca la casa de pensii judetene de care apartin nu figureaza nici o suma pe care am platit-o fiscului pt cas. Va multumesc.
Discuție Bonuri benzina
Din ce an este in vigoare legea cu deductibilitatea de 50% a bonurilor de combustibil pe firma?
A fost un an in care se deducea 100 % ? Va multumesc.
Discuție Control
Se mai poate face control fiscal pe 2012?sau s-a prescris.
Imi fac o firma si sediul social va fii la domiciliu iar activitatea economica la o adresa unde voi inchiria spatiul.proprietarul unde am sediul social va plati un impozit pe cladire
mai mare sau normal.
Va multumesc.
Buna seara!