Au trecut 3 ani de la infiintarea unui srl-d . Stiu ca acum se pierde statutul de microintreprindere si facilitatile srl-d ( scutirea privind plata contrib datorata de angajator pentru cas si accidente de munca ). Imi puteti spune ce trebuie declarat sau care e procedura de urmat in acesta situatie?
Exista vreun plafon zilnic privind incasarea numerar de la o persoana fizica in cazul in care eu, persoana juridica, vand catre acea persona fizica un teren sau imobil?
Am vandut niste obiecte de inventar care erau date in folosinta dar necasate inca. Am emis factura catre client ( veniturile le-am pus pe 7588). Mai trebuie sa fac vreo nota contabila ?
Au fost achizitionate produse de curatenie in valoare de 120 lei ( firma detine un showroom de prezentare pentru produsele vandute ) si nu s-a solicitat factura ci doar un bon fiscal fara sa fie trecut cui-ul . Plata sumei s-a facut cu cardul firmei . In acest caz este deductibila cheltuiala aferenta?
Este deductibila cheltuiala aferenta unui bon fiscal pe care nu este trecut cui-ul societatii, daca suma respectiva a fost achitata cu cardul firmei( deci nu este inclus in decont) ?
Daca doresc sa fac un inventar la produsele din gestiune , documentele care se fac sunt similare cu cele de la invantarul anual? Trebuie sa fac neaparat si inventarul conturilor , pentru ca pe mine ma intereseaza acum marfurile?