avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Activitate Bostina Elena

Activitate Bostina Elena

Nu este necesar acordul asociatiei sau proprietarilor invecinati deoarece dvs folositi spatiul cf destinatiei lui initiale. Daca i-ati fi schimbat destinatia (exemplu: in imobil de locuinte doresti sa desfasoari activitate comerciala) atunci aveati nevoie de acordurile respective.
Buna ziua!
Daca nu doriti cooptarea unui nou asociat, puteti adresa Judecatoriei in raza careia este sediul asociatiei sa constate dizolvarea de drept asociatiei in temeiul Art. 55 alin (1) lit. d din OG 26/2000
(1) Asociaţia se dizolvă de drept prin:
d) reducerea numărului de asociaţi sub limita fixată de lege, dacă acesta nu a fost complinit timp de 3 luni.

Totodata, in cererea adresata instantei solicitati si numirea unui lichidator. Puteti propune dvs lichidator.
Buna ziua! Da, puteti adopta o hotarare de reducere a duratei societatii, simultan cu cesiunea de parti sociale. Durata inchirierii spatiului nu este durata societatii, dar e lipsit de logica sa inchiriati spatiului pe o durata mai mare decat ce a societatii. Daca aveti cazierul curat puteti infiinta oricate firme doriti si bineinteles puteti face un nou contract de inchiriere pe acelasi spatiu.
m- a pus pe mine administrator

e a lungul anilor vazand ca firma acumuleaza datorii si apoi de cativa ani nu mai avea deloc activitate am tot cerut sa fiu scoasa din actionariatul acestei firme

Nu se intelege clar daca sunteti asociat/actionar sau administrator. Sunt lucruri diferite. Daca sunteti asociat/actionar puteti adresa Tribunalului o cerere pentru intrarea firmei in faliment iar, in cadrul actiunii in atragerea raspunderii, va veti demonstra nevinovatia.
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti solicita dvs oricand dizolvarea, lichidarea si ulterior radierea firmei. Nu este necesar sa reluati activitatea, sa-i prelungiti sediul si sa-i refaceti actul constitutiv. Conditia este sa aveti toate declaratiile si bilanturile depuse la ANAF.

Art. 161. - Creantele se platesc, in cazul falimentului, in urmatoarea ordine:

1. taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii instituite prin prezentul titlu, inclusiv cheltuielile necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, pentru continuarea activitatii, precum si pentru plata remuneratiilor persoanelor angajate potrivit prevederilor art. 57 alin. (2), art. 61, 63 si 73, sub rezerva celor prevazute la art. 140 alin. (6);

2. creantele provenind din finantari acordate potrivit art. 87 alin. (4);

3. creantele izvorate din raporturi de munca;

4. creantele rezultand din continuarea activitatii debitorului dupa deschiderea procedurii, cele datorate cocontractantilor potrivit prevederilor art. 123 alin. (4) si cele datorate tertilor dobanditori de buna-credinta sau subdobanditorilor care restituie averii debitorului bunurile ori contravaloarea acestora potrivit prevederilor art. 120 alin. (2), respectiv ale art. 121 alin. (1);

5. creantele bugetare;

6. creantele reprezentand sumele datorate de catre debitor unor terti, in baza unor obligatii de intretinere, alocatii pentru minori sau de plata a unor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;

7. creantele reprezentand sumele stabilite de judecatorul-sindic pentru intretinerea debitorului si a familiei sale, daca acesta este persoana fizica;

8. creantele reprezentand credite bancare, cu cheltuielile si dobanzile aferente, cele rezultate din livrari de produse, prestari de servicii sau alte lucrari, din chirii, creantele corespunzatoare art. 123 alin. (11) lit. b), inclusiv obligatiunile;

9. alte creante chirografare;

10. creantele subordonate, in urmatoarea ordine de preferinta:

a) creantele nascute in patrimoniul tertilor dobanditori de rea-credinta ai bunurilor debitorului in temeiul art. 120 alin. (2), cele cuvenite subdobanditorilor de rea-credinta in conditiile art. 121 alin. (1), precum si creditele acordate persoanei juridice debitoare de catre un asociat sau actionar detinand cel putin 10% din capitalul social, respectiv din drepturile de vot in adunarea generala a asociatilor ori, dupa caz, de catre un membru al grupului de interes economic;

b) creantele izvorand din acte cu titlu gratuit.
Răspuns la discuția Radiere srl
Datorii aveti?
Daca firma este insolventa, masina va fi vanduta de lichidatorul judiciar in cadrul procedurii de lichidare. Luati legatura cu lichidatorul.
Se poate efectua dizolvarea firmei, dar, avand in vedere existenta datoriilor, se va numi un lichidator care fie va solicita intrarea firmei in insolventa in situatia in care datoriile nu se pot achita, fie va efectua o lichidare prin Registrul Comertului in situatia in care se platesc toate datoriile si se poate intocmi un bilant de lichidare ( pe zero) si se poate obtine un certificat fiscal fara datorii la bugetul consolidat.

av. Bostina
Răspuns la discuția insolventa
Sansele ca dvs sa va recuperati banii depind de valoarea bunurilor debitorului si de valoarea intregii mase credale ( dvs veti veni in concurs cu toti ceilalti creditori ai debitorului iar creantele se vor achita intr-o anumita ordine stabilita prin lege). Pentru a solicita insolventa trebuie sa aveti o creanta de cel putin 45.000 lei.