avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 990 soluții astăzi
Forum Activitate apascaloaie

Activitate apascaloaie

Exista posibilitatea ca procurorul sau judecatorul sa declare scoatere de sub urmarire penala sau ceva asemanator pentru o situatie de recidiva, prima fapta conducere sub influenta alcool pedepsita cu 1 an inchisoare cu suspendare si 3 ani incercare si a doua fapta conducere cu numere rosii expirate de 3 zile? Multumesc!
Caut un avocat bun specializat pe legislatie rutiera pentru a ma ajuta in urmatoarea problema: in 2013 am avut permisul anulat cu 1 an cu suspendare si 3 ani de incercare. intre timp am redobandit permisul iar ieri am fost prins cu numerele rosii expirate de trei zile fara sa stiu. Mi s-a i tocmit dosar penal si am primit dovada de circulatie 15 zile. Am sanse sa scap fara sa primesc inchisoare cu executare tinand cont ca am antecedente? Lucrez ca invatator din 2012.
Răspuns la discuția FAPTA SE PRESCRIE
deci ar fi bine sa fac in asa fel incat sa se demareze ancheta si sa nu mai trag de timp..
Am un dosar in politie de un an si trei luni, am depus o cerere de recalculare a alcoolemiei, s-a aprobat, s-a facut si recalcularea insa nu am platit taxa la medicina legala si dosarul oarecum e blocat. Cat timp mai poate sta in aceasta situatie?
Daca nu platesc aceasta taxa in cele din urma o va plati politia si dosarul va merge in tribunal? Cat timp poate dura un dosar penal, deja a trecut un an si trei luni? Aceasta fapta se poate prescrie, in cat timp? Intreb asta deoarece vreau sa plec in strainatate. Multumesc!

Am un dosar in politie de un an si doua luni, am depus o cerere de recalculare a alcoolemiei, s-a aprobat, s-a facut si recalcularea insa nu am platit taxa la medicina legala si dosarul oarecum e blocat. Cat timp mai poate sta in aceasta situatie?