Am o problema si as dori ajutorul dumneavoastra. Am o hotarare definitiva privind plata INDEMNIZATIE DE CONCEDIU pentru perioada 01.05.2013-30.12.2016, precum si daune interese moratorii sub forma dobanzii legale aferente acestor despagubiri, incepand de la data nasterii dreptului si pana la data platii efective.
Mentionez ca hgotararea este definitiva in data de 29.11.2017 si plata se va efectua pe data de 28.02.2019.
De asemenea mentionez ca persoana respectiva a fost angajat ca si asistent personal pentru un copil cu handicap. Tin sa precizez ca indemnizatiile de concediu sunt urmatoarele: anul 2013--610 lei, anul 2014--636 lei, anul 2015--777 lei, anul 2016--971 lei.
Am si eu o intrebare privind unele aspecte legate de Controlul Financiar Preventiv
In ordinul 923/2014 la Anexa nr. 2, Capitolul 2 scrie:
,,3. Pot fi numite, în vederea exercitării controlului financiar preventiv propriu, persoanele care sunt angajate ale entităţii publice sau, după caz, au capacitatea legală de a încheia un contract pentru îndeplinirea acestei atribuţii şi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
a) au cetăţenie română şi domiciliul în România;
b) cunosc limba română, scris şi vorbit;
c) au capacitate deplină de exerciţiu;
d) au o stare de sănătate corespunzătoare, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
e) au studii superioare economice sau juridice. Prin excepţie, când nu există persoane cu pregătire superioară care să îndeplinească prezentele condiţii, pot fi numite pentru exercitarea controlului financiar preventiv propriu şi persoane cu studii medii de specialitate economică;
f) au o vechime efectivă în domeniul finanţelor publice de minimum 3 ani, în cazul
instituţiilor publice, şi de minimum 3 ani în domeniul financiar-contabil, în cazul celorlalte entităţi publice;
g) nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni care le-ar face incompatibile cu exercitarea acestei activităţi;
h) prezintă minimum două scrisori de recomandare.''
Jurista de la primaria la care lucrez pentru a imi aproba sa exercit controlul financiar preventiv imi cere urmatoarele:
1. ca, scrisorile de recomandare sa aiba numar de inregistrare si stampila unitatilor (ultimele doua locuri de munca). Specific ca, penultimul loc de munca a fost la o agentie care a fost desfintata de catre Guvern in anul 2009. Deci in concluzie nu mai exista stampila si nu are registrul de numere. Directoarea economica mi-a dat o scrisoare de recomandare care a fost semnata si si-a lasat numarul de telefon pentru a confirma cele spuse.
La ultimul loc de munca a fost acceasi director economic ca si la penultimul pana cu o luna inainte ca eu sa plec. Deci acceasi doamna director mi-a dat recomandarea dar fara a avea de unde sa-mi dea numar de inregistrare si sa-mi puna stampila, desi in lege nu scrie ca SCRISOAREA de ROCOMANDARE trebuie sa aiba numar si stampila.
De asemenea imi cere sa deomstrez cu fisele postului de la antepenultimul loc de munca ca exista vechimea de 3 ani, desi se vede clar ca am lucrat la Directia de Venituri si Cheltuieli din cadrul primariei. Aceste fise eu nu le mai detin nestiind ca cineva mi le va cere desi se vede clar pe cartea de munca.
Va intreb ce trebuie sa fac in acest caz, desi nu mi-a specificat nici o lege care sa sustina teoria ei.
Am o problema de rezolvat pentru un curs si am nevoie de ajutor din partea dumneavoastra
Persoana fizica Mihailescu Stefan a contestat decizia de impunere si procesul verbal de control emis de AFP Sector 1 Bucuresti in data de 30 iunie 2014. In fapt, in perioada 15-30 iunie 2014, AFP a dispus efectuarea unui control la reclamantul Gradiseanu, constatand neplata impozitului pe veniturile din chirii pt perioada 1 ianurie 2011 - 30 mai 2014. Afp a dispus plata debitului principal si a accesoriilor aferente. Din unicul contract de inchiriere rezulta: venit lunar brut 8000 lei, perioada contractului 1 ianuarie 2011 - 30 mai 2014. Cota de impozit 16%, deduceri cf legii. Accesoriile: penalitati 0,1% pe zi de intarziere, dobanzi 0.5% pt fiecare luna de intarziere. Reclamantul nu a achitat niciodata impozitul. Instanta a dispus proba cu expertiza contabila, avand ca obiective determinarea debitelor (principal si accesorii) pt reclamant. Se cere sa intocmiti raportul de expertiza contabila cf modelului stabilit la curs.
o cunostinta a primit o compesatie de teren intr-o comuna din Caras-severin, ea fiind nascuta in alta comuna. Doresta sa vanda acest teren, dar primaria refuza sa-i deschida rol si sa-i elibereze certificat fiscal. Exista o lege care obliga primaria sa-i deschida rol si sa poata sa obtina certifoicat fiscal?
Eu am divortat de fosta sotie.
Aceasta domiciliaza in Judetul Olt, iar eu in Judetul Caras-Severin.
Doresc sa depun o cerere pentru vizita minor
Unde trebuie sa depun aceasta cerere? Olt sau Caras-Severin?
si in cazul meu
unul dintre martori a fost plecat timp de 6 ani din tara
aceasta nu a fost in tara decat in ultimul an cat am mai stat cu fosta sotie
de unde a stiut ea ce sa intamplat?
dar a spus ca asta i-au spus parinti fostei sotii
stiu ce inseamna sa nu te lase sa vorbesti un judecator
asa sa intamplat si la mine, dar am aflat pe urma de ce nu am fost lasat sa vorbesc
pentru ca avocata fostei soti este sotia vicepresedintelui tribunalului un om care nu respecta legea si impune deciziile
degeaba am avut probe si ea nu a avut si mai ales ca la parasit si timp de 6 luni nu sa interesat de el
acum l-a castigat printr-o ordonanta presedentiala care a fost data fara nici un fel de probe din partea ei
stau si ma intreb de unde stiu judecatori cu cine este mai bine sa creasca daca nu ne asculta si nu verifica dovezile?
ai perfecta dreptate ionelushh
pentru ca si eu sunt in aceasi situatie ca si voi
eu ma lupt pentru custodia copilului meu cu fosta sotie
si la judecatorie am platit un avocat care am aflat ca sa vandut parti adverse
dar este mult mai complicat, deoarece avocata fostei sotii este sotia vicepresedintelui tribunalului, un om care nu tine cont decat de interesele personale