In cazul unui accident rutier in care dumneavosstra sunteti implicat, dar sunteti parte vatamata, vinovatul va alerga intre asigurator si service pentru reparatia autovehiculului dumneavoastra?
Nu am spus totul, domnul președinte a fost la accidente usoare si la sectia de politie, in ideea ca eu nu am declarat accidentul ( m-a sunat de la accidente usoare sa-mi comunice ca voi ramane fara permis ca nu am declarat accidentul), dar ii este greu sa sune la asigurator? Nu trebuie să se deplaseze pana acolo.
Nu intra sub oncidenta GDPR, dar instigarea locatarilor sa vina la mine la usa sa le dau banii pe reparație nu intra sub incidenta legii?
Va rog sa va abtineti daca nu aveti un raspuns la aceasta problema.
Am sa postez aici rezolvarea acestei situatii.
Demos a scris:
@greenire
Hai ca-i buna, mai nou copiii stau cu capul sub bariera, nu sunt capabili sa vada ca bariera coboara, etc...!
Deasemenea, in parking-uri si garaje se intra cu landoul nu cu masina, un parking este un loc de joaca.
AP-urile instaleaza bariere in functie de configuratia iesirii din parcare cu sistemele de securitate regulamentare (fotosenzorul, sensorul laser, etc... nu sunt obligatorii).
Chiar si sistemele cu senzor nu stiu ca utilizatorii nu sunt capabili sa conduca pe zapada sau polei pt ca au luat carnet "pa puncte sau altele".
In momentul in care barierele vor fi lifturi in limba romana vom putea toti sa stam "la america si sa umblam cu carul" (cu sau fara liniuta)!!! LOOOL
In speta data este clar ca administratorul nu vrea sa alerge pentru vinovata.
Datele specificate nu sunt acoperite de catre GDPR, sunt date cunoscute in AP si consultabile de oricine din AP.
Administratorul nu face decat sa denunte in fata celorlalti proprietari autoarea pagubei pt a o pune intr-o situatie neplacuta si a o face sa-si asume resposabilitatile.
In speta, alergatul intre AP si asigurator, aprobarea devizelor de reparatii etc...!