Cine vinde si cine cumpara,vanzatorul plateste 2-3%,impozit la stat,iar cumparatorul actele,in functie de suma stabilita,de catre parti.
Documentele de provenienta vor insoti marfurile, indiferent de locul in care acestea se afla, pe timpul transportului, al depozitarii sau al comercializarii. Prin documente de provenienta se intelege, dupa caz, factura fiscala, factura, avizul de insotire a marfii, documentele vamale, factura externa sau orice alte documente stabilite prin lege;
DECIZIE nr.I din 18 februarie 2002 ,Stabileşte că, în cazul plângerilor îndreptate împotriva actelor de constatare şi sancţionare a contravenţiilor prevăzute la art. 1 lit. e) din Legea nr. 12/1990, modificată prin Ordonanţa Guvernului nr.126 din 29 august 1998, prezentarea ulterioară, în faţa instanţelor judecătoreşti, a actelor prin care se dovedeşte provenienţa licită a bunurilor ce nu erau însoţite, în momentul constatării contravenţiei, de astfel de documente atrage anularea procesului-verbal de contravenţie, exonerarea contravenientului de plata amenzii aplicate şi restituirea mărfii confiscate.
Avizul de insotire/factura fiscala era pe persoana fizica sau juridica,intrucit contraventia a fost aplicata persoanei juridice ,reprezentata de asociat/sofer,plangerea impotriva p-v -ului de contraventie,la instanta de judecata,societatea comerciala avea calitatea de reclamant ,marfurile apartinind firmei,plangerea fiind gresit indreptata.
La Notar, o Procura Generala.
Termenul de recurs este de 10 zile, daca legea nu dispune altfel.
Motivele de recurs se formuleaza in scris prin cererea de recurs sau printr-un memoriu separat, care trebuie depus la instanta de recurs cu cel putin 5 zile inaintea primului termen de judecata.Instanta judeca recursul numai cu privire la persoana care l-a declarat si la persoana la care se refera declaratia de recurs si numai in raport cu calitatea pe care recurentul o are in proces.
Procurorul, chiar dupa expirarea termenului de recurs, poate cere extinderea recursului declarat de el in termen si fata de alte persoane decat acelea la care s-a referit, fara a se putea crea acestora o situatie mai grea.
solicita ghidul la inm@wkro.ro.
I. Rezervarea denumirii - ONG
II. Intocmirea actului constitutiv si a statutului
III. Sediul
IV. Constituirea patrimoniului
V. Cazierul fiscal
VI. Depunerea dosarului si prezentarea in fata instantei
VII. Eliberarea copiei de pe sentinta civila si inscrierea in registrul asociatiilor si fundatiilor
VIII. Certificatul de inregistrare fiscala
IX. Stampila si imprimate cu regim special
X. Deschiderea contului bancar
Dovada disponibilitatii denumirii se obtine de la Ministerul Justistiei, Serviciul de Relatii cu Publicul si Evidenta ONG, strada Apolodor nr. 17, sector 5,Platiti taxa de 5 lei noi la Trezoreria sectorului sau orasului in care locuiti, in contul Ministerului Justitiei. Pentru adresele trezoreriilor de sector din Bucuresti,
Actul constitutiv si statutul se incheie in forma autentificata de notar sau atestata de un avocat, in mai multe exemplare.
Legea prevede necesitatea existentei unui sediu (social) pentru asociatie. Stim cu totii cat este de greu sa obtii un sediu cu o chirie rezonabila pentru o persoana juridica, mai ales in Bucuresti; daca nu aveti o alta solutie, puteti stabili drept sediu locuinta unuia dintre membrii fondatori (cu conditia sa fie in proprietatea acestuia).
Va trebui acum sa constituiti patrimoniul initial minim necesar infiintarii ONG-ului. Acesta se constituie prin depozit bancar si are, pentru o asociatie non-profit, un cuantum egal cu 1 salariu minim brut pe economie
Referitor la termenul de acceptare a moştenirii, acesta este de şase luni de la data decesului sau de la data aflării despre deces: „Instanţa este în măsură să repună în termenul de acceptare pe cel care nu a ştiut de deces“ . Cât priveşte dezbaterea în sine a succesiunii, aceasta se face oricând şi, atenţie, este imprescriptibilă, deci poate fi oricând dezbătută. Chiar şi aşa, însă, se recomandă ca dezbaterea să se producă în primii doi ani de la deces. Dacă se va depăşi acest termen, va trebui plătit statului un impozit de unu la sută din valoarea masei succesorale.
În situaţiile când, la dezbaterea succesiunii, moştenitorul a minţit declarând că este unicul moştenitor, atunci, indubitabil, persoana respectivă tocmai a comis infracţiunea de fals în declaraţii, iar Codul penal prevede, pentru aceste fapte, închisoare de la trei luni la doi ani sau amendă.
Pe de altă parte, dacă unul dintre moştenitori nu a acceptat expres, sub beneficiu de inventar sau tacit moştenirea respectivă, el devine străin de succesiune şi nu mai are niciun drept legal asupra acelor bunuri. „Ca excepţie de la cele prezentate mai sus este situaţia în care ceilalţi moştenitori nu îi contestă calitatea de moştenitor“.
LEGE nr.546 din 14 octombrie 2002,privind graţierea şi procedura acordării graţierii,
Art. 3. - Graţierea individuală se acordă la cerere sau din oficiu, numai după rămânerea definitivă a hotărârii de condamnare.
Art. 4. - Cererea de graţiere individuală, împreună cu actele anexate, se adresează Preşedintelui României şi poate fi făcută de:
a) persoana condamnată, apărătorul ori reprezentantul legal al acesteia
Nu a fost dat nici un decret de gratiere,intrucit am avut presedintele suspendat.
Daca nu este vinovat,atunci de ce este arestat????Prin legea 202/2010 articolul 320 indice 1 'Judecata in cazul recunoasterii vinovatiei”,ce a spus avocatul din oficiu ca se reduce la o treime pedeapsa ,daca recunoaste ca este vinovat.