avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Activitate ceauranuc

Activitate ceauranuc

Răspuns la discuția Plata eronata prin casierie
multumesc de raspuns!
Buna ziua,
am nevoie de ajutor :sorry: in luna iunie am introdus 2 bonuri externe prin decontul in valuta si am returnat banii prin caseria in valuta, in luna iulie le-am vazut pe extrasul de banca de pe cardul administratorului (bonurile erau sf de luna si au aparut la inceputul lunii iulie) . mentionez ca am depus raportarea semenstriala.
Cum fac regularizarea corect, sa imi scad extrasul si sa introduc banii din caserie?
Multumesc de raspuns, mi-a fost de ajutor.
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati! Am sold final debitor la 4426=0.40 lei. Am incercat sa regularizez cu nota 473=4426, nu imi face regularizarea, de altfel saga imi spune ca daca lucrez direct cu conturi de TVA s-ar putea sa imi eronez jurnalul. Mentionez ca vin cu suma asta din iulie 2012, iar acum imi da eroare la bilantul 30.06. #-o
Buna,
spuneti-mi va rog daca am avut in luna septembrie o achizitie intracomunitara la care am platit 300 eur TVA, cum pot sa imi recuperez banii respectivi?
mentionez ca administratorul societatii a prezentat vanzatorului din Germania CIF-ul si avem VAT Number valid, vanzatorul cerandu-i o hartie de la vama ca sunt exportate in Romania (deoarece administratorul a facut comanda online pe adresa lui din Germania), vama nu ne-a dat nicio hartie pentru ca sunt in UE.
multumesc frumos de ajutor!!!
In Martie am semnat un contract de munca cu o firma de Recrutare Internationala care m-a trimis in Berlin sa lucrez. Deoarece trebuie sa fiu 'independent' la firma de recrutare mi-am facut un PFA, cu impozit pe venit , CAEN 6201.Ce pot sa deduc ca si cheltuiala ?
Am inteles de la o cunostinta care e avocat ca, in 1 Aprilie s-a schimbat legea privind PFA. Si anume, acuma asigurarea medicala este obligatorie.Eu mai sunt angajat la o firma cu jumate de norma, si acolo mi se plateste asigurarea medicala. Trebuie sa platesc separat si ca PFA?! Adica, daca fac o factura de 1000 euro si am cheltuieli de 100 e. Cat exact/care e formula de plata a taxelor? Pana acuma am inteles ca era 1000 * 5.5% + ((1000-100) * 16%) . Cunostinta mea a spus ca din 1 aprilie nu mai e asa si ca in final trebuie sa platesc aproape 50% cu toate ca sunt angajat in paralel.:O
sunt platitor de TVA si inregistrat in ROI.
Buna, am o societate in procedura insolventei care are TVA de recuperat in valoare de 3.067 lei, unde singurul creditor e DGFP care si-a depus declaratia de creanta in valoare de 60.000 lei. se poate compensa suma de recuperat cu declaratia de creanta aferenta in temeiul art. 52 din legea 85/2006? multumesc anticipat! :)
multumesc de raspuns cred ca o sa merg pe varianta cu incheierea unui act.;)
Buna, am o nelamurire #-o si sper sa ma puteti ajuta voi. Noi suntem firma de insolventa care am dat 3 masini la fier vechi cu acceptul Adunarii Generale a Creditorilor. Firma de colectare a fierului vechi nu mi-a dat adeverinta doar le-am taiat factura de deseu fier vechi, problema e ca ei nu ne-au mai dat numerele de inmatriculare (cred ca le-au predat mai departe ca si deseu) cum pot sa radiez masinile la Politie fara sa am probleme? mi s-a spus ca se poate scrie pe adeverinta ca s-au predat odata cu deseurile dar cum nu am primit asa ceva.... :(