avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Activitate gabitzaa

Activitate gabitzaa

Discuție Salarizare
Buna ziua!Daca sotul meu pe perioada pandemiei a fost in somaj tehnic,pot beneficia de majorarea de 75% din salariu ?Mentionez ca lucrez intr.un centru rezidential pt.copii.
Buna ziua!Lucrez ca si personal contractual(educator) si am fost incadrata in munca incepand cu 3.01.2019 cu salariul de 1900 ,desi am studii superioare.Desi acum am un salariu de baza de 3270 ,toate sporurile(ore suplimentare,ture de noapte.... imi sunt calculate din 1900)Mentionez ca pe contractul de munca se specifica un salariu de 2080.Nu inteleg de ce mi-au trecut un salariu din decembrie 2018?.In decembrie am luat concursul si am inceput pe 3.01.2019.Am fost incadrata corect?
Buna ziua! am fost sa depun dosarul de indemnizatie dar nu l-a primit pt. ca mai am nevoie de niste acte , in 2011 am 3 fise fiscale, adica am avut 3 angajatori.La unul dintre ei am lucrat ca zilier adica era un restaurant unde ma duceam la diferite evenimente si munceam si semnam un registru pt. zilieri.D-na de acolo mi-a cerut de la aceasta firma o adeverinta de venit si o dovada a incetarii activitatii. contabila de la firma de evenimente mi-a spus ca in afara de o adeverinta in care a scris destul de clar ca am fost zilier si nu are ce sa-mi inceteze si nici o ad. de venit nu are cum sa-mi dea pt. ca nu a existat un contract. intrebarea mea este ce sa fac in aceasta situatie?
Buna seara! de unde pot scoate o adeverinta de la fostul angajator din care sa reiasa ca am platit impozitul la stat.Cei de la ITM nu elibereaza decat pt. cei ce au lucrat inainte de 1.01.2011.( asa mi-au spus)