avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 871 soluții astăzi
Forum Activitate cosmincozma

Activitate cosmincozma

Răspuns la discuția Amenda contraventionala
Plata a 50% din cuantumul amenzii se poate face doar in 48 de la momentul in care dvs ati primit procesul verbal.
Procesul se poate judeca in lipsa partilor, daca cereti asta prin actiunea introductiva. De asemenea, va puteti prezenta la primul termen si sa cereti amanare pentru angajare aparator.
In cazul acesta voi putea avea calitatea de asociat intr-o soc. com. cu raspundere limitata, nu? Aceasta nu apare in enumerare.
Sau asociatie sportiva. Stiu mai multi avocati care sunt si antrenori (arte martiale, nu vorbesc de Danilet) :))
Oare ei cum procedeaza?

Multumesc mult de tot pentru opinii.
Buna ziua.
De cativa ani sunt instructor de ski, lucrez ca pfa. Urmeaza ca in aceasta toamna sa sustin examen de admitere in barou. Daca reusesc sa intru, ce trebuie sa fac? Pot sa mai functionez ca instructor pfa sau pfa-ul va trebui sa aiba doar codul CAEN specific avocatilor? Daca nu se poate, ce pot infiinta? II sau ce? SRL parca e prea complicat. Ce parere aveti?
Buna ziua. Pot inregistra oare in contabilitatea unui cabinet de avocat cheltuielile aduse de reparatii, revizii, prime asigurare RCA, CASCO, in situatia in care cabinetul foloseste masina in baza unui contract comodat in care este prevazut faptul ca comodantul va suporta toate cheltuielile de utilizare/reparare/asigurare ale autoturismului?
Nu discutam de impozit.
Multumesc mult.
Răspuns la discuția Mai depunem intampinare?
Tranzactia este negociata la avocatul reclamantului. Avocatul a redactat tranzactia si i-a dat o copie sa o citeasca. Inca nu este semnata de nici o parte,