avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Activitate DanaGeorgescu

Activitate DanaGeorgescu

Va multumesc pentru raspuns, dar nedumerirea mea este in legatura cu aplicabilitatea legii. Se aplica incepand cu 3 septembrie, cand incepe noul an scolar, sau nu si atunci raspunsul dat de scoala nu este unul in termeni legali?
Sunt profesor grad didactic II si am 65 ani. Conform noii legi as putea opta pentru continuarea activitatii ca titular pana la 70 ani. Am inaintat o cerere scolii in acest sens, care mi-a raspuns ca legea 198/2023 va fi aplicabila pentru etapele mobilitatii personalului didactic din an scolar 2024-2025.
Legea se aplica insa din 3 septembrie cu unele exceptii mentionate in Anexa din care acest art. 11 din cap.XVIII nu face parte.Astept raspunsul dvs, Va multumesc.
Am facut o contestatie la executare silita, aratand cu acte doveditoare ca presupusa mea datorie s-a prescris din martie 2013.SC EFG Retail Services a formulat intampinare la cererea mea in care prezinta o cerere catre Biroul Executorului Judecatoresc din februrie 2013,cerere ce nu mi-a fost transmisa si mie cu confirmare de primire si care cred ca este una antedatata.Biroul Judecatoresc a inaintat cererea catre instanta la data de 13.05.2013. In raspunsul meu la intampinare sa ma axez numai pe acest aspect sau sa evidentiez si neregulile in calculul dobanzilor si alte aspecte din contractul meu cu societatea.Cred ca trebuie sa mentionez ca este vorba de un credir "Cu buletinul" pt.achizitionarea unui calculator in 2005 pe care,pana cand am sistat plata in 2010, l-am platit de vreo trei ori.Va multumesc,