avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Activitate DanaGeorgescu

Activitate DanaGeorgescu

Va multumesc pentru raspuns, dar nedumerirea mea este in legatura cu aplicabilitatea legii. Se aplica incepand cu 3 septembrie, cand incepe noul an scolar, sau nu si atunci raspunsul dat de scoala nu este unul in termeni legali?
Sunt profesor grad didactic II si am 65 ani. Conform noii legi as putea opta pentru continuarea activitatii ca titular pana la 70 ani. Am inaintat o cerere scolii in acest sens, care mi-a raspuns ca legea 198/2023 va fi aplicabila pentru etapele mobilitatii personalului didactic din an scolar 2024-2025.
Legea se aplica insa din 3 septembrie cu unele exceptii mentionate in Anexa din care acest art. 11 din cap.XVIII nu face parte.Astept raspunsul dvs, Va multumesc.
Am facut o contestatie la executare silita, aratand cu acte doveditoare ca presupusa mea datorie s-a prescris din martie 2013.SC EFG Retail Services a formulat intampinare la cererea mea in care prezinta o cerere catre Biroul Executorului Judecatoresc din februrie 2013,cerere ce nu mi-a fost transmisa si mie cu confirmare de primire si care cred ca este una antedatata.Biroul Judecatoresc a inaintat cererea catre instanta la data de 13.05.2013. In raspunsul meu la intampinare sa ma axez numai pe acest aspect sau sa evidentiez si neregulile in calculul dobanzilor si alte aspecte din contractul meu cu societatea.Cred ca trebuie sa mentionez ca este vorba de un credir "Cu buletinul" pt.achizitionarea unui calculator in 2005 pe care,pana cand am sistat plata in 2010, l-am platit de vreo trei ori.Va multumesc,
As dori sa aflu cateva lucruri legate de un card de credit Euroline.Valoarea tranzactiei cu plata in rate(un calculator) a fost de 3059,29 lei rambursabila in 36 luni iar limita de creditare pentru retragere numerar a fost de 2.400 lei.La doi ani dupa plata ratelor am extras dupa card suma de 2190 lei.In urmatorul extras de cont a aparut, pe langa dobanda datorata si comisionul pentru depasire limita de credit.Este acest comision legal?
Am facut o contestatie la executare silita la Judecatoria Sector 3,fara a formula si o cerere de suspendare.Nu am primit inca raspuns dar mi s-a facut deja poprire pe 1/3 din salariu. Intrebarile mele sunt urmatoarele:
-In cat timp,conform legii, trebuie sa primesc raspuns la contestatie pt. anularea executarii silite?
-Daca in afara cheltuielilor de judecata pe care le-am solicitat in contestatie,recuperez si suma poprita,in eventualitatea rezolvarii favorabile a cererii mele.Va multumesc.
V-as ruga sa imi mentionati mai exact data de la care incepe sa curga presciptia dreptului de a cere executare silita.Stiu ca acesta este de 3 ani,dar incepand de cand?
Intr-un litigiu avut cu EFG Retail Services,prima instiintare am avut-o pe data de 22 apr.2010 iar de la Departamentul de Recuperare Credite in data de 25 mai 2010.Dupa numeroase dscutii cu fima dar si cu multe firme de recuperare si dovezi ale platilor mele,de la sfarsitul anului 2012 nu am mai primit nimic. Judecatoria sect.3,Biroul de Executare Silita a dispus incuvintarea executarii mele silite in sedinta din 3.06.2013, pe care am primit-o astazi,21 aug.2013 de la Birou Executor Judecatoresc Timnea Vicentiu Pascal.

Va multumesc,
Revin asupra acestui subiect cu rugamintea de a ma lamuri in alta problema.Daca timp de cativa ani am fost incadrata ca profesor suplinitor necalificat(desi terminasem facultatea,fara a lua insa licenta) acesti ani se considera vechime in invatamant? Ce intelegeti dvs.,juridic vorbind,conform noii legi a educatiei ca reprezinta cadrul didactic?
As dori sa aflu cum se calculeaza vechimea in invatamant deoarece sunt total nelamurita.Am fost incadrata in anul 1997 la o scoala,absolvind facultatea,fara a sustine examenul de diploma.In anul 2004 am luat licenta si ulterior definitivarea si gr.II. Incepand cu anul 2011, am fost trecuta in transa de vechime 6-10 ani fara a mi se lua in considerare si vechimea in invatamant pana in 2004.Mi s-a motivat ca vechimea in invatamant se calculeaza numai de la obtinerea licentei,desi in noua lege(L.63/2011) nu se mentioneaza acest lucru..Va multumesc.