avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 355 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters256555

Activitate ContSters256555

Discuție Garantie produs
Buna ziua,

Zilele trecute am comandat un Laptop online de la Altex, in oferta respectiva se mentiona la "specificatii produs" termenul de garantie de 2 ani. Cand am primit produsul acasa pe certificatul de garantie scria doar 1 an. Am luat legatura prin e-mail cu cei de la Relatii Clienti din cadrul companiei si mi-au confirmat ca doar un an am de garantie.

Ma simt nedreptatit in acest caz, ce as putea face sa beneficiez de 2 ani de garantie?
Răspuns la discuția Taxa inchidere cont
Nu este nici un comision de administrare neplatit. [editat] . Inca banii ii am in contul Bancii, toate comisioanele de administrare sunt achitate la zi.
Răspuns la discuția Taxa inchidere cont
Nu am primit nici un contract in momentul deschiderii contului
Buna ziua!

Am un cont curent deschis la Banca si as dori sa il inchid, nu mai am nevoie de el, dar in momentul in care am solicitat inchiderea lui mi s-a adus la cunostinta ca trebuie sa achit o taxa de 15 euro.
M-am tot interesat pe internet, dar parerile despre "legalitatea" acestui comision sunt impartite.

Pana la urma este legal perceput acest comision de catre banca? In momentul deschiderii contului nu am fost informat de un eventual comision de inchidere/reziliere.
Am facut si am primit raspuns ca nu se poate rezilia contractul fara despagubiri datorita faptului ca ei au reascultat convorbirea si eu mi-am dat acceptul sa fiu tarifat.
EU NU MI-AM DAT ACCEPTUL PENTRU ASA CEVA, EI SPUNAND CA ESTE GRATUIT ACEL ABONAMENT deoarece facea parte dintr-o promotie:)
Buna ziua

In 17 ianuarie 2013 am incheiat un contract la distanta cu o firma de telefonie mobila in care mi s-a spus ca daca prelungesc contractul cu 24 luni, e o oferta promotionala si primesc un modem gratuit (stick) cu care ma pot conecta la internet la viteze de pana la 21 mbps.

Am observat la prima factura ca am fost tarifat si pentru abonamentul la internet care mi s-a spus TELEFONIC in momentul incheierii contractului ca e GRATUIT.
Am depus o sesizare la firma in vederea solutionarii acestei probleme, am cerut reascultarea convorbirii si am primit ca raspuns ca eu in convorbire mi-am dat acordul cu privire la TARIFAREA abonamentului la internet.
Intrebarea: Nu-s genul de persoana sa "uit de la mana pan' la gura" si stiu ce am vorbit cu reprezentatul respectiv. Cum pot denunta contractul sau macar sa ASCULT si eu ca mi-am dat acordul respectiv?
Salutari!

In baza legii OUG nr 111/2001, art 51 alin. 7 am reusit azi sa depun o cerere de reziliere care a fost aprobata iar serviciul de televiziune imi va fi scos din pachetul de servicii incepand cu data de 6 februarie 2013,iar din pretul pachetului care mi-a mai ramas este de 12,4 euro TVA inclus.
Desi prima data vanzatoarea respectiva imi vorbea flegmatic si refuza cu insistenta rezilierea contractului, i-am spus ca ma va duce la ANCOM pentru a face o sesizare. Cand a auzit acestea tonul ei s-a schimbat si m-a abordat altfel si in sfarsit mi-a dat sa completez o cerere de reziliere. Dupa ce am completat cererea am plecat din magazin si la vreo 3 ore (cu aproximatie) m-a sunat un reprezentant de la Romtelecom pentru a-i confirma datele, mi-a facut si o alta oferta, dar l-am refuzat. Apoi, mi-a comunicat numarul de inregistrare a rezilierii si data de la care mi se suspenda serviciile si am timp 30 de zile sa returnez receiverul in magazin. Rezilierea a fost posibila FARA nici un fel de costuri.

[Editat citatul mesajului anterior- pct. 2.6 din Regulament]
Sunt perfect de acord, dar in contract mai scrie si :

6. Modificarea. 6.1 RT poate modifica unilateral Contractul [/b](ex. tarifele, modalitatea de aplicare a acestora, penalitatile de intarziere, caracteristicile Serviciilor), cu conditia notificarii in scris a Clientului, cu cel putin 30 de zile inainte. Modificarile vor fi aplicabile de drept, fara act aditional. Daca
Clientul nu este de acord cu o modificare, poate solicita denuntarea unilaterala a Contractului pentru Serviciul supus modificarii, pe baza unei notificari scrise ce trebuie sa ajunga la RT in decursul celor 30 de zile, fara despagubiri. Clientul nu va abuza de dreptul acordat potrivit acestui articol (ex. modificarea este in avantajul Clientului)

[...]
7.2 Reziliere. Daca o parte nu-si indeplineste obligatiile contractuale, cealalta parte este indreptatita sa rezilieze de plin drept Contractul, fara interventia instantei, putand solicita despagubiri.
Daca nu se prevede altfel in Contract, rezilierea va opera pe baza unei notificari prealabile scrise de 30 de zile.
Contractul va inceta de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care termenul de 30 de zile se implineste, daca partea in culpa nu a inlaturat, pana la implinirea termenului, situatia ce a atras notificarea de reziliere



Romtelecom nu si-a anuntat cu 30 de zile inainte de modificarea grilei de programe (caracteristica a serviciului). Aceasta nu este o nerespectare contractuala din partea Romtelecom ? Nici in baza art. 6.1 si 7.2 din contract nu se poate rezilia ?

[Editat - va rog nu citati mesajele de pe aceeasi pagina decat daca doriti sa va referiti numai la un fragment din acestea, multumesc]
Salutari si La multi ani!

De maine, dupa cum bine stie toata lumea, Romtelecom va renunta sa difuzeze cele 11 programe ale companiei PROTV SA. Intrebarea este urmatoarea: se poate rezilia contractul dintre client si Romtelecom in conditiile in care in contract este mentionat urmatorul lucru:

6. Modificarea. 6.1 RT poate modifica unilateral Contractul (ex. tarifele,
modalitatea de aplicare a acestora, penalitatile de intarziere, caracteristicile
Serviciilor), cu conditia notificarii in scris a Clientului, cu cel putin 30 de zile
inainte. Modificarile vor fi aplicabile de drept, fara act aditional. Daca
Clientul nu este de acord cu o modificare, poate solicita denuntarea
unilaterala a Contractului pentru Serviciul supus modificarii, pe baza unei
notificari scrise ce trebuie sa ajunga la RT in decursul celor 30 de zile, fara
despagubiri. Clientul nu va abuza de dreptul acordat potrivit acestui articol
(ex. modificarea este in avantajul Clientului)

[...]
7.2 Reziliere. Daca o
parte nu-si indeplineste obligatiile contractuale, cealalta parte este
indreptatita sa rezilieze de plin drept Contractul, fara interventia instantei,
putand solicita despagubiri. Daca nu se prevede altfel in Contract,
rezilierea va opera pe baza unei notificari prealabile scrise de 30 de zile.
Contractul va inceta de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care
termenul de 30 de zile se implineste, daca partea in culpa nu a inlaturat,
pana la implinirea termenului, situatia ce a atras notificarea de reziliere


Romtelecom nu a notificat in scris nici un client despre aceasta modificare a grilei de programe, cele 11 programe facand parte din toate pachetele de servicii Romtelecom Dolce.
Astept raspunsuri, multumesc.
Răspuns la discuția Contract telefonie mobila
Nimeni nu ma poate ajuta?