avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 757 soluții astăzi
Forum Activitate ALEXANDRU - ADRIAN MIU

Activitate ALEXANDRU - ADRIAN MIU

Hristos a Inviat!
Cu respect, va rog sa ma ajutati astfel:
Care este termenul de pastrare a CONTRACTULUI INDIVIDUAL impreuna cu acte anexate - care constituie dosarul de personal al voluntarului
Buna ziua,
Am avut un salariat pentru care am primit suventie de la Somaj, in urma cu putin timp si-a dat demisia,
Cum pot incheia o Decizie pentru un salariat pentru care am primit suventie de la somaj., fara a inapoia suventia primita de la somaj
Va rog sa ma ajutati imi trebuie un Nomenclator Arhivistic la nivel Asociatie de Proprietari
Răspuns la discuția demisie
Dupa ce ai depus hartia de demisie si ai inregistrat-o, conform CIM incheiat intre dvs si angajator trebuie sa stati 20 sa 45 zile lucratoare, depinde in ce functie sunteti incadrat in functie de executie sau conducere, dar cred ca dvs sunteti in functie de executie si trebuie sa stati obligatoriu 20 zile lucratoare. Decizia se incheie cu Art. 81, alin 1, daca ramaneti cele 20 zile lucratoare insa puteti sa nu ramaneti daca angajatorul renunta la efectuarea dvs a preavizului incheind astfel Decizia cu Art. 55, litera b
As dori un exemplu de Program - Planificare de recoltare probe pentru autocontrol
acest document il solicita Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimnetelor
Dupa ultima schita cadastraa daca a suferit modificari faceti alta schita cadastrala dacanu nu ati mai facut modificari la apartament nu mai trebuie sa faceti schita cadastrala, oricul o sa va indrume bine Notarul
Da pentru intocmirea documnetailor o sa mergeti la Primarie sa solicitai Certificatele de Rol Fiscal pe nuumele dvs si al mamei; Adeverintele de Rol; precum si alte acte
o sa va spuna Notarul toata procedura
Ce sa va zisc spor in toate si multa rabtare o sa fie de munca
Mergeti si va adresati unui Notar public iar el va va intocmi actul necesar.
Cel mai tare documente este Contractul de Vanzare Cumparea - in care se pot stipula toate acele obiectiuni.
Nici un act nu poate depasi contractul de vanzare cumparare.
Insa va recomand sa mergeti la un Birou Notarial ii prezentati actele de proprietate ale imobilului iar el va ma ajuta in intomirea actului de proprietate.
Ce va recomand este sa faceti o schita cadastrala noua noua a imobilului pe care il are mama dvs, ca sa nu mai fie probleme si dupa ce faceti toate procedurile sa nu uitati sa mergeti la Primaria de care apartineti si sa depuneti noile acte de proprietate.
Răspuns la discuția Diplome false
Faceti o cerere pe care o depuneti la Inspectoratul Scolar Judetean de unde apartinei sau in Bucuresti, impreuna cu xerocopiile de pe diplomele scolare (bacalaureat si facultate) daca le aveti, iar daca nu le aveti atunci alaturi de cerere depuneti o xerocopie de pe actul de identitate al celui care doriti sa fie verificat si solitati daca persoana respectiva a finalizat studiile si daca a ridicat actele de stutii bacalaureat si facultate.
Persoana fizica

Prima data mergeri la Primarie si solicitati un Certificat de Rol Fiscal in care trebuie sa fie mentionata masina si ca nu aveti datorii.
1. Cerere de solicitare Certificat de Rol Fiscal;
2. Actul de Identiate al solicitantului/proprietarului - in original si copie;
3. Procura special de la Notar daca merge altcineva in afara de proprietar.


Apoi va duceti la Politie Serviciul Inmatriculari unde depuneti urmatoarele acte:
1. Cerea solictantul de radiere;
2. Certificatul de Inmatriculare - in original si copie;
3. Actul de Identiate al solicitantului/proprietarului - in original si copie;
4. Placutele cu numerele de inmatriculare;
5. Cartea de Identitate a Vehicolului - in original si copie;
6. Documnetul care sa ateste dezmenbrarea, casarea sau predarea unui unitati specializate in vederea dezmembrarii (Procesul Verbal de predare al autovehicolului la unitatea de dezmembrare; Factura Fiscala; poate daca nu exista faceti o Declaratie Notariala ca masina este dezmembrata - nu stiu daca mai este valabila acest document)
7. Fisa de inmatriculare cu viza organului fiscal de la Primarie:
8. Certificatul de Radiere in 3 exemplare
9. Procura special de la Notar daca merge altcineva in afara de proprietar.

Dupa ce depuneti documnete si vi le avizeaza Politia - Serviciul Imnatriculari, mergeti la Primaria dvs pentru scoatere autoturismului de la impozit si depuneti urmatoarele acte:
1. Cererea de scoatere a mijlocului fix, masina;
2. Certificatul de Inmatriculare - in original si copie;
3. Actul de Identiate al solicitantului/proprietarului - in original si copie;
4. Cartea de Identitate a Vehicolului - in original si copie;
5. Documnetul care sa ateste dezmenbrarea, casarea sau predarea unui unitati specializate in vederea dezmembrarii (Procesul Verbal de predare al autovehicolului la unitatea de dezmembrare; Factura Fiscala; poate daca nu exista faceti o Declaratie Notariala ca masina este dezmembrata - nu stiu daca mai este valabila acest document)
6. Certificatul de Radiere, vizat de Politie - in 1 exemplar
Va rog sa ma ajutati intr-o problema in domeniul registratura - secretariat
Doresc sa inregistrez o cererea la secretariat dar secretara nu vrea sa o inregistreze pe motiv ca nu e vizata de director.
Din cate stiu eu orice document de orice fel/cerere - se depune la registratura unde se inregistraza iar raspunsul daca este favorit sau nu se da scris.
Va rog sa ma ajutati sa imi spuneti cadrul legal pentru refuzul inregistrarii si unde se poate adresa.
Va multumesc.