Multumesc, urmeaza sa merg cat de curand la firma furnizoare si sa-i anunt in scris despre aceasta situatie... pentru ca verbal au fost informati si ni s-a transmis ca nu este corect sa se accepte o asemenea conventie...pt. ca , in situatia de fata constructorul ar avea doua aptiuni: una e sa-si faca bransament individual apoi sa-si definitiveze actele cu infiintarea unei noi asociatii sau doi, sa dea aceste blocuri care sunt deja bransate din coloana principala a asociatiei in administrarea asociatiei de proprietari activa si urmatoarele blocuri care urmeaza a fi construite sa le treaca direct in alta parte cu alte bransamente pentru asociatia noua !!!...
Buna ziua! ... venim si noi cu o intrebare , daca puteti sa ne dati cateva indicatii -POATE ESTE CINEVA CARE STIE SI NE POATE AJUTA. In ce conditii se incheie o conventie privind repartizarea cheltuielilor cu apa rece si cu serviciile de canalizare - singura proprietate comuna, cu o asociatie de proprietari cu personalitate jurudica - adica NOI , AP nr.82 - si una in curs de infiintare, atata timp cat coloana principala de apa si canalizare se foloseste si de catre blocurile care trebuie sa intre in a doua asociatie iar contractul de furnizare cu Acet-ul este incheiat pe A.P. 82 ... tin sa mentionez ca este vorba despre blocuri noi construite iar constructorul doreste infiintarea unei alte asociatii de proprietari in care sa treaca cele trei scari -ultimile construite- acestea fiind bransate la coloana principala de apa care apartine asociatiei noastre de proprietari. Sa fiu mai explicita: este un apometru general la intrare in cartierul cu pricina, pe care este incheiat si contractul de furnizare. De la acest apometru merg coloane cu apa la fiecare scara de bloc - 9 la numar , iar fiecare scara mai are cat un apometru pentru verificarea consumului scarii. In continuarea celor 9 scari, constructorul s-a mai racordat inca la 3 scari, fara sa ceara acordul asociatiei care are contract cu firma furnizoare , iar acum , dupa ce acestea sunt ridicate si trebuie date in folosinta proprietarilor , doreste sa semnam o conventie in care el sa achite doar consumul de apa inregistrat pe apometrul celor 3 scari care nu sunt arondate in asociatie, el avand posibilitatea sa-si faca un bransament separat direct din coloana furnizorului ! Va multumesc anticipat ! ( daca se doreste, pot atasa si modelul de conventie care ni s-a dat sa-l semnam dar sunt multe nereguli in el dupa parerea noastra, de aceea va solicitam informatii cu privire la acest subiect pentru ca nu ne-am mai confruntat cu asa ceva). Marti se intruneste comitetul pentru a discuta acest subiect, dar as dori ca pana atunci sa mai cer cateva pareri .
Buna ziua, va rog daca puteti sa-mi recomandati un program pe care-l folositi pentru a tine mai usor evidenta contabila in asociatia de proprietari , pentru intocmirea listelor de plata, eliberarea chitantelor in format electronic si completarea registrului de casa . Sa fie practic de folosit si sa nu coste foarte mult :) :) Va multumesc anticipat si va doresc o seara frumoasa !
buna ziua, am si eu o intrebare in legatura cu acest subiect, daca ma puteti lamuri... daca eu am de luat concediu din 2014 si 2015 pot lua partial cate o saptamana de concediu de odihna la nevoie apoi sa trec o luna de concediu de odihna intr-o luna oarecare sa nu trec salar ci doar concediu, sau trebuie ca pe statul de plata din luna cu concediu sa specific o saptamana de concediu de odihna si restul lucrat normal? va multumesc anticipat...
domnule ..eugarizan..pentru cate apartamente vorbiti de salariile astea?
intreb asa ca fapt divers, ca eu sunt administrator,casier si contabil intr-o asoc. cu 228 de apart , 8 scari de bloc si am 1027 lei net, presedintele 150 lei net iar cenzorul 75 lei / lunar... deci... e mult, putin, cum credeti? si tot eu intocmesc listele de plata si anual merg sa citesc apometrele din fiecare apartament, fara nimic in plus...
buna seara, va rog frumos sa-mi spuneti cum este corect si legal sa am concediu de odiha daca eu sunt in asociatia de proprietari administrator,casier si contabil... nu este fond de rulment aprobat... trebuie sa ramana cineva la casierie ,nu? si daca nu isi ia nimeni responsabilitatea asta? cum se procedeaza ?
va multumesc domnule Grecu... e vorba doar de 3 luni si nu este nici un conflict de interese... doar ca pentru o perioada asa scurta de timp nu avem pe cine invata toate mersurile... pe cand doamna care e presedinte stie mersul in asociatie... va doresc o zi frumoasa...
... pe langa CIM poate avea si contr.de mandat ca presedinte in acelasi timp?
va rog daca se poate sa ma ajutati cu un raspuns... cum poate presedintele sa indeplineasca o anumita perioada responsabilitatile adim-casierului-contab? este presedinte nou ales ... i se face contract de mandat pentru functia de presedinte si se poate face si un contract pe perioada determinata pentru admin-casier-contabil... pt 3 luni... sau cum este corect sa procedam si legal... ca sa ma poata inlocui pesedintele in perioada concediului de materniate ...pana in mai... multumesc anticipat pentru raspunsuri...
citirea apom.o fac o data pe an in fiecare apart, in rest au mai multe posibilitati de transmiterea citirii : cutii postale la casa scarii la fiecare scara de bloc, adresa de meil, telefonic in timpul progr, prin sms in afara progr, sau direct la sediul asociatiei...si lunar eu le citesc pe cele de la scari cu inca o persoana... oricum... am destula treaba de aceea as fi vrut sa vad si alte pareri daca astia 1000 lei sunt chiar asa de multi pentru tot ceea ce fac... pentru ca am cativa proprietari in asoc.care spun ca iau prea mult... oricum...va multumesc din suflet pentru raspunsuri... o seara buna va doresc...mi-ar prinde bine cateva variante...cam cat ar trebui sa iau pt ce fac, si va multumesc anticipat... asa... macar sa-mi pot face o parere... :) :)