avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 716 soluții astăzi
Forum Activitate emiliadin

Activitate emiliadin

ma poate ajuta cineva cu un raspuns referitor la mai sus. doresc sa pastrez autorizatia si sa continui sa fiu traducator , si in acelasi timp sa imi deschid si cabinet psihologie, continuand si ca salariat.Este posibil aceasta?
multumesc,
Răspuns la discuția Schimbare sediu PFA traducator
multumesc pentru raspunsul prompt.
dar fiind inregistrat in 2009 de catre la finante, acum inteleg ca mutarea se face de catre RECOM? ma vede REcom ca si PFA?
La finante doresc sa inchid si sa redeschid apoi. Am si procedat la inchidere.
inteleg de mai sus ca pot sa ma duc acum la REcom si sa il infiintez acest pfa din nou, functionand ca punct de lucru in Ilfov unde stau, dat adresa buletinului ramane neschimbata.
Multumesc.
si daca ai fost inregistrat doar la finante, ca si pfa in 2009, cum poti muta sediul fiscal? ce acte trebuie?
multumesc
buna ziua,
as dorii sa stiu daca pot fi practicate in paralel 2 profesii-cabinet psihologie si pfa traducator, intrucat am mers la finanteca sa modific sediul social pfa, si mi s-a comunicat ca este posibil sa nu le pot practica in paralel. Mentionez ca sunt angajata si cu contract de munca la angajator.
multumesc.
Doresc sa mut sediul Pfa traducator deschis in 2009, de la bloc, unde am si domiciliul, la casa, pe care am construit-o si inca nu am intabulat-o. Buletinul doresc sa il mentin pe adresa de la bloc. Se poate inregistra la casa acest pfa fara schimbare buletin? si daca da, ce acte imi trebuie. La Finante mi-au comunicat sa il inchid. Si sa il redeschid in noua locatie cand am buletin pe noua locatie. Este obligatorie si schimbarea adresei din cartea de identitate?
multumesc.
buna ziua,
pentru incetare pfa traducator, in afara de incetarea acestuia la finante, mai presupune si alti pasi? de ex. incetarea contractelor cu clientii prin notificari, anuntarea vreunei comisii , minister?
mentionez ca intentionez sa pastrez autorizatia de traducator pentru a putea sa il redeschid altadata, la un alt sediu.
multumesc anticipat

Inca o clarificare va rog- se pot pratica in paralel profesia de traducator ca si pfa, si cea de psiholog- avand in paralel deci si un cabinet psihologie? mentionez ca am si un loc de munca cu norma intreaga. Permitea legea desfasurarea mai multor activitati independente?
Multumesc
Multumesc mult pentru raspunsurile date.
Acum alta situatie aparuta aici.Eu am deschis pfa traducator in 2009, functionannd in apartamentul in care locuiam. Nu prea am mai tradus in ultimii 3 ani neavant timpul necesar. Dar totusi l-am pastrat. Acum am plecat de apartament si am inchiriat acea camera cu chiriasul asa cum am mentionat mai sus. Am facut contractul de inchiriere pe numele firmei pe care si-a rezervat-o la RECOM si l-am si declarat deja la finante. Am inchiriat doar o camera pentru sediul lui social, eu pastrand o alta camera pentru mine.Tocmai am facut cerere de inchidere a pfa intentionand sa deschid altceva in viitor in acea camera, iar chiriasului i-au iesit deja actele de firma.
Mentionez ca la data infiintarii pfa am avut contract de comodat cu sotul meu, pentru 1 camnera din apartament, dar nu este inregistrat cu anaf, la acea vreme nefiind neaparat obligatoriu. Intrebari:
1. Nu imi este clar daca trebuia inregistrat contractul meu de comodat, la anaf sau nu? ca sa reiasa acum ca am o singura camera pentru pfa
2.Anaf verifica cate firme sunt intr-un apartament in mod normal? inainte sa infiinteze o alta noua, cum este cazul aici , cea a chiriasului? Mentionez ca in contractul de inchiriere s-a facut delimitare, camera 1 va fi sediul social pentru firma chiriasului. Restul apartamentului logic am presupus cu totii ca ramane la dispozitie pt pfa-ului existent. Si la finante , la momentul inregistrarii contractului de inchiriere am spus ca am un pfa , si inspectorul a inregistrat contractul de inchiriere. Insa nu stiu daca mai trebuia sa delimitam suprafetele mult clar. Multumesc anticipat.
Buna ziua,
va contactez in legatura cu 2 chestiuni:
1.
As dorii sa stiu cum pot inchiria din suprafata unui apartament de 60 mp, doar 50 mp?
Ce act trebuie intocmict? Se poate contract de inchiriere doar pentru suprafata respectiva? va fi o agentie imobiliara.
2. Mentionez ca eu ca si proprietar doresc sa pastrez dormitorul, cei 10 mp, pentru mine spre a infiinta un cabinet psihologie. Si aici nu stiu daca la Finanate au nevoie si de acordul asociatiei de proprietari si vecinilor

Multumesc!
Buna ziua,
va contactez in legatura cu 2 chestiuni:
1.
As dorii sa stiu cum pot inchiria din suprafata unui apartament de 60 mp, doar 50 mp?
Ce act trebuie intocmict? Se poate contract de inchiriere doar pentru suprafata respectiva? va fi o agentie imobiliara.
2. Mentionez ca eu ca si proprietar doresc sa pastrez dormitorul, cei 10 mp, pentru mine spre a infiinta un cabinet psihologie. Si aici nu stiu daca la Finanate au nevoie si de acordul asociatiei de proprietari si vecinilor

Multumesc!
Buna ziua, Am cumparat in 2003 iunie un apatament, in cotract vanzare -cump. aparand si cota aferenta de teren de 6,40 mp(desi titlul de proprietate existent din 1995 mentiona o cota de 7,9o mp). Notarul meu care l-a intocmit a preluat aceasta suprafata de 6.4 din contractul de vanzare anterior, inchiat in 2000 la alt notar intre primul proprietar al apartamentului, din 1995, si proprietarul care mi-a vandut mie ulterior in 2003. La o luna dupa cumpare de catre mine, adica in iulie 2003 , notarul contractului din 2000 a sesizat eroarea si a dispus din oficiu rectificarea contractului lui din 2000. Am mers si la notarul meu care a rectificat si el contractul meu de cumparare din 2003. Acum vreau sa vand si am scos certificat fiscal in care apare cota de 6.4 mp. impozitele le-am platit la zi , dar mentionez ca nu am stiut pana astazi ce suprafata este declarata la ditl. Probabil ca a fost declarata de cineva, la prima vanzare din 2000, in mod eronat. Nu stiu de catre cine, si ce ar trebui sa fac? sa merg la ditl din proprie initiativa? ma asteapta amenzi si penalitati avand in vedere ca suntem in 2015? Multumesc anticipat. Doresc tot acum sa inscriu la ocpi si o constructie balcon efectuata in 2005, cu autorizatie, adica sa fac o actualizare cadastru, spre a putea vinde acest apartament. Si in acest caz, de neactualizare cadastru pana in prezent se percep amenzi? Si ce preturi implica aceasta operatie. SE PLATESTE IMPOZIT PENTRU ACEST TIP DE TEREN? sau intra cumva in baza impozabila? ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc.