avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1161 soluții astăzi
Forum Activitate janinageorgescu

Activitate janinageorgescu

Multumesc pentru raspuns.

Dar cat este majoritatea locatarilor ? Doua treimi ? Jumatate plus unul ?
Buna seara,

Administratorul blocului doreste sa anvelopeze blocul. Eu nu sunt de acord. Pot ceilalti locatari sa oblige un locatar sa plateasca pentru anvelopare ?
Buna ziua,

O ruda lucreaza legal la o firma in Germania dar este cetatean roman. Plateste asigurarea medicala acolo la o firma de asigurari.

Ce datorii are de platit in romania catre Anaf si Casa de asigurari de sanatate ?
Ma refer la asigurarea de sanatate in Romania care am auzit ca este obligatorie pentru toti.

Ce documente trebuie sa aduca si unde, la ce institutie ?

Multumesc.

J.
Buna seara,

Intr-un liceu sunt mai multi profesori de matematica. O verisoara de a mea este si ea printre ei. In cazul unei reduceri de activitate (adica nu mai sunt ore suficiente de matematica pentru toti), liderul sindical (si el profesor de matematica), nu poate fi redus ?? Chiar daca profesional, dosarul lui este mai slab ca al verisoarei mele?? Exista asa o lege absurda in invatamant ?

Multumesc,
Janina Georgescu
Multumesc pentru raspuns.

Am atasat la depunerea declaratiei 200 si copii (dupa ambele fee ale mandatului postal). Pe una din fete scria si ce reprezinta mandatul postal, cu legea, nr. etc. Am capsat declaratia 200, foaia cu copii si copie dupa buletin si asa am depus-o in martie.

Unde trebuie sa fac contestatie? Sa o bat la calcuator ? O depun la registratura la anaf sau unde ? Catre cine ? Nu stiu cum se face contestatia ca sa fie legala.

Mie nu de suma de plata imi pasa. Ma gandesc ce va fi la anul, daca cineva vede acolo pe calculator ca apar cu "arenda" ma intreaba unde-i arenda de anul acesta ....
Buna ziua din nou,