avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 226 soluții astăzi
Forum Activitate Luluchi

Activitate Luluchi

Sunt membru în Comitetul Executiv al unei Asociații de Proprietari din București.
Avem probleme cu două apartamente cu restanțe mari, dar nu putem să acționăm pentru recuperarea restanțelor, deoarece, proprietarii au decedat, apartamentele au fost moștenite de persoane îndreptățite, dar care nu locuiesc în aceste apartamente, pe care le-au închiriat.
Cum putem afla datele personale ale acestor proprietari?
Vă mulțumesc mult!
Toate cele bune!
Articolul 11
(1)Proprietarul poate aduce imbunatatiri sau modificari proprietatii sale individuale, cu respectarea prevederilor legale referitoare la autorizarea de catre autoritatea publica locala a modificarilor constructive, fara a pune in pericol integritatea structurala a cladirii sau a altor proprietati individuale.
(2)Proprietarul nu poate schimba aspectul sau destinatia proprietatii comune fara a obtine mai intai acceptul din partea asociatiei de proprietari.
Mulţumesc!
Dar dacă inchei un contract de vânzare-cumpărare?
În acest caz, cum se procedează?
Bună ziua!
Am un autoturism, fabricat în 1997, şi doresc să îl vând, deoarece nu mai mă încumet să conduc, din cauze de vârstă, sănătate şi trafic. Am încercat, prin anunţuri să îl vând, pentru că autoturismul este încă in stare de funcţionare, având doar 46500 km la bord, iar motorul funcţionează foarte bine. Nu am găsit cumpărător.
Am găsit nişte anunţuri, care le preiau pentru a le preda la REMAT, ocupându-se de transport, acte , radieri, atât de la taxe şi impozite, cât şi de la poliţie, oferind o sumă modică. Acest lucru, îmi convine, pentru că nu pot să mă deplasez pentru rezolvarea acestor probleme.
Vreau să vă întreb, dacă ştiţi despre aceste modalităţi şi dacă pot avea incredere în aceste anunţuri şi care sunt formalităţile ce trebuie făcute pentru predarea autoturismului.
Vă mulţumesc pentru înţelegere!
Vă doresc o zi bună!
Dacă doresc să vând un apartament, în zona Baba Novac, sector 3, la ce preţ minimal se calculează taxele notariale şi alte taxe?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Vă mulțumesc pentru răspuns!
Am fost cenzor al acestei asociații. Am făcut rapoarte lunare la documentele din dosarul cu repartizarea cotelor de întreținere, Am găsit, în fiecare lună nereguli. Rapoartele le-am scris într-un registru, le-am scanat ca jpg și le-am trimis atât președintelui cât și administratorului-care este o firmă-, Am găsit lipsă în soldul casei și alte erori care dezavantajau membrii asociației. Am rugat Comitetul să ia măsuri. Am făcut rapoarte cu privire la activitatea Comitetului și a președintelui, atenționându-i că nu îsi îndeplinesc atribuțiile legale.
Aceste lucruri l-au deranjat pe președinte, mi-a interzis accesul la actele asociației și a refuzat să-mi pună la dispoziție registrul de procese verbale de ședințe de comitet și de ad.gen.
Rămânând fără obiectul muncii, pe 6.02.14, am scris la calculator demisia, am scanat-o în format jpg și am trimis-o prin e-mail. Am anunțat demisia, începând cu data de 01.03.2014.
Drept urmare, nu știu pe ce hotărâre a ad.generale, au angajat un cenzor, PFA,
începând cu data de 01.02.2014, lună. în care eu eram în funcție.
Acum, am scris de mână o cerere, prin care am solicitat să mi se plătească indemnizația pe luna februarie. Am semnat cererea, am datat-o, am scanat-o în format jpg. și am trimis-o președintelui, prin e-mail. Am primit răspunsul:Vă rog ca orice reclamație sau sugestie pentru care doriți răspuns, să o trimiteți pe cale oficială la adresa asociației cu confirmare de primire.
Cam asta e <povestea>, mai pe scurt, cu această situație.
Consider că nu e normal, ca în această epocă, în care internetul a luat amploare și se fac sesizări la nivel guvernamental, la nivelul unei asociații de proprietari să nu se poată trimite o cerere scanată.
Vă cer scuze pentru deranj!
Am trimis. prin internet, o sesizare președintelui asociației.
Menționez că asociația are internet și adresă de e-mail.
La fel și președintele, are adresă de e-mail.
Am trimis, această sesizare, atât pe e-mail-ul asociației, cât și pe cel al preșdintelui. Acest lucru, l-am făcut pe 20.03.2014.
Pe data de 22.03.2014, am primit următorul răspuns la sesizarea mea:
<Vă rog ca orice reclamatie sau sugestie pentru care doriti raspuns, sa o trimiteti pe cale oficiala la adresa Asociatiei cu confirmare de primire>(Am copiat,întocmai, cum a fost scris}.
Vă rog să vă spuneți părerea, despre modul cum doresc unii <președinți>de asociație să rezolve problemele celor pe care îi reprezintă.
Vă mulțumesc!
Răspuns la discuția Apa pluviala
S-o fi scurgând o parte în canalizare (pe unde, prin pământ, si cum intră în tuburile de canal, și câtă intră, toată?]
În cazul nostru, de exemplu, în spatele blocului nici nu există canalizare, iar în față, canalizarea se află la 5 m de la burlane.
Oricum, e o taxă care aduce venituri nemeritate firmei ApaNova.
Răspuns la discuția Apa pluviala
În București, apa pluvială, reprezintă apa care vine din ploi, pe acoperișul clădirii și se duce în canalizare, pe diferite sisteme de scurgere. De exemplu, la blocul nostru, apa pluvială se scurge prin jgheaburi și burlane, pe terenul din jurul blocului, fără a fi racordate la sistemul de canalizare.
Cu toate acestea, plătim acest serviciu, fără a beneficia de el.
Prețul actual al evacuării prin canalizare a apei pluviale, este de 1,02 lei/m.c.(fără TVA)
Cantitatea de apă, se calculează, după niște norme, în funcție de suprafața acoperișului sau terasei blocului. La blocul nostru, chiar se plătește degeaba, acest serviciu.
Nu valoarea lui contează (10 m.c/lună), ci principiul.
De ce să plătești ceva, de care nu beneficiezi !!???
Răspuns la discuția Consum cãldurã pãrti comune
Vă mulțumesc pentru răspuns.
Sunt de acord cu dvs. Voiam să mai aflu niște opinii, în legătură cu consumul total, în funcție de numărul de calorifere deschise. Blocul a fost construit în 1959, pe baza normelor de atunci. Sunt de acord cu dvs., că acele calorifere au fost puse cu un rost. Dar, asta nu înseamnă că trebuie să mărim consumul, chiar și atunci când acestea nu își găsesc rostul.
Din experiența atâtor ani, erau suficiente 2 calorifere de la parter, pentru un bloc de P+3.
Problema noastră acum, este neimplicarea proprietarilor în treburile asociației, prin neparticiparea la AG, care se țin prin reconvocare și se iau hotărâri de câțiva, care devin obligatorii pentru toți. De această neimplicare, profită cel ales, împreună cu firma de administrare, care fac ce vor ei.
Încă odată, vă muțumesc și vă doresc numai bine!