avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 726 soluții astăzi
Forum Activitate pavel56

Activitate pavel56

Discuție ore de noapte
Lucrez ca supraveghetor de noapte la un internat scolar(liceu) de la ora 21,00 la 08,00(11 ore) si sunt platit la 8 ore (cu spor de noapte, fara alte compensatii), este corect? Va multumesc pentru atentie!
Va rog, se poate afla cuantumul pensiei anticipate partial fara a intocmi dosarul complet?(3 ani pana la limita de varsta si 35 ani contributie). Multumesc anticipat!
Discuție Pensie de urmas
Va rog, as vrea sa stiu daca mama mea are dreptul la pensie de urmas dupa tatal meu, decedat in septembrie 2017(86 de ani), ca pensionar de stat la limita de varsta(1100lei pensie).Mama(nascuta in 07.01.1932) are pensie sociala 520 lei si o indemnizatie de handicap de 340 lei(cu insotitor). Va multumesc anticipat!
multumesc pentru raspuns!
cu cerere facuta din luna aprilie si octombrie 2015, operator de telefonie mobila refuza trecerea de la abonament iesit din contract, la cartela, fara explicatie si fara motivatie...trimit in continuare ,luna de luna, factura cu costul aferent, fara cost suplimentar... pentru ca vreau sa imi pastrez numarul(sa il folosesc la cartela , la acelas operator) mai primesc apeluri si am mai folosit din minutele alocate... va rog, ce ma sfatuiti sa fac pentru a inchide abonamentul si a trece la cartela? multumesc!
multumesc pentru promtitudinea raspunsului! sa inteleg ca scrisoarea de mana nu are nici o valoare in rezolvarea cazului? o pot prezenta in instanta, atunci, sau nici acolo nu are efect? multumesc!