Se pare ca scopul si obiectul contractului este modernizare, nicidecum strada sau piata . Daca stam analizam in achiziitle de lucrari existe multe procedee, multe articole de deviz, multe produse/utilaje etc similare, asta nu inseamna articolele din buget care se incep cu "Modernizarea ....." sunt legate intre ele.
Avand in vedere ca OUG51/2014 este foarte de curand intrata in vigoare, cred ca ar trebui sa va raportati la legislatia de atunci in vigoare. Daca vi s-a si respins oferta, inseamna ca autoritatea contractanta si-a dat seama ca a gresit undeva, si daca a demonstrat o data , sansele dumneavoastra de a castiga se reduc substantial.
Exista Instructiune unde se detaliaza exact documentele pentru achizitia directa. Probabil in lipsa unui studiu de piata se insista pe primirea mai multor oferte.
Daca procedura este achizitie directa conform art.19 din OUG34/206, autoritatea contractanta poate achizitiona direct serviciile de unde doreste. Criteriul eficientei ultizari fondurilor tine cont si de calitatea serviciilor , nu inseamna ca daca am luat cu cel mai mic pret este neaparat eficient .
In cazul invitarii mai multor societati unde a precizat modalitatea de departajare/evaluare si criteriul de atribuire, atunci este de discutat.
Puteti fii mai explicit, in aceasi luni ati publicat anuntul in care s-a semnat contractul, sau lunea urmatoare?
Potrivit Codului de procedura civila
Art. 101
Termenele se inteleg pe zile libere, neintrand in socoteala nici ziua cand a inceput, nici ziua cand s-a sfarsit termenul.
Termenele statornicite pe ore incep sa curga de la miezul noptii zilei urmatoare.
Termenele statornicite pe ani, luni sau saptamani se sfarsesc in ziua anului, lunii sau saptamanii corespunzatoare zilei de plecare.
Termenul care, incepand la 29, 30 sau 31 ale lunii, se sfarseste intr-o luna care nu are o asemenea zi, se va socoti implinit in ziua cea din urma a lunii.
Termenul care se sfarseste intr-o zi de sarbatoare legala, sau cand serviciul este suspendat, se va prelungi pana la sfarsitul primei zile de lucru urmatoare.
Din cele etalate de dumneavostra nu se vede ilegalitatea, sunt doar consideratii.
Sesizarile se pot face oriunde vreti sa parati . Sper ca scopul dumneavoastra este intemeiat, avand in vedere ca nu se vede calitatea dumneavoastra in toata insurirea de eventuale ilegalitati.
Atunci cand achizitiile se fac online prin cumparare directa din SEAP, este logic si normal ca factori de decizie sa aprobe firma de la care cumpara. As presupune ca a avut de ales din mai multe firme sau macar din experienta avuta sa numeasca Directorul, firma castigatoare.
1).Depinde unde l-a solicitat autoritatea contractanta, dar daca a fost depus conform intrebarii nr.2 este ok.
2).Da
3).Daca este solicitat in Fisa de date, comisia de evaluare o va cere.
Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie- excede prevederilor Art. 180÷182 din OUG nr. 34/2006
declaratii privind ”calitatea de participant la procedura” a nu reprezinta o cerinta de calificare a ofertantului si prin urmare, oferta nu poate fi respinsa pe motiv ca nu exista o astfel de declaratie.
Aceasta declaratie poate fi invocata ca o necesitate de natura administrativa menita sa faciliteze accesul la datele de identificare ale participantilor la procedura in scopul aplicarii prevederilor art. 69 indice 2 alin. (2) din OUG nr. 34/2006.