avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Activitate negreanalina

Activitate negreanalina

În consiliul de administrație al unui composesorat sunt doi cumnați , unul președinte și altul membru-responsabil cu administrarea padurii.Întrebările sunt următoarele
1.Aceste persoane sunt compatibile, fiind afini de gradul doi?
2. Este încălcat ART.22 din OG 26/2000 ?
3. pot să ocupe aceste funcții în același timp?
Ce ati mai facut , mai aveti ceva informatii despre actiunile de la fosta PETROLSUB SA.

Doresc sa stiu daca perioada in care cineva este angajat cu contract de voluntariat la un ONG , perioada respectiva este recunoscuta ca si vechime in specialitatea studiilor
Sunt studentă și aș dori să știu care este durata maximă a unui concediu pentru studii fără salariu.
Fiind un ansamblu folcloric al unei asociatii culturale, satui de interminabilele discutii cu autoritatile locale cand vine vorba pentru un spectacol ,am dorii sa achizitionam noi o scena mai ieftina pentru asociatie.Daca ar fi ceva program de finantare la care sa aplicam cu asociatia am deveni mult mai independenti.
Daca stiti prin ce programe au fost eligibile asemenea achizitii, va rog sa ne informati pentru a urmari lansarea unei noi sesiuni de finantare.

Cu deosebita consideratie,
ALINA.
As dori sa cumpar o scena pentru spectacol cu accesoriile necesare(sonorizare, lumini,etc) si nu stiu prin ce program de finantare europeana se poate achizitiona.
Discuție DOCTORAT DREPT
Care sunt universitățile organizatoare de studii doctorale domeniul drept, la noi în țara.
Doresc sa aflu procedura de inregistrare a unei indicatii geografice, noi suntem un ong care are ca scop promovarea regionala , am inteles ca trebuie sa fim un grup de producatori constituiti intr-o asociatie a producatorilor.

.
Va multumesc ff tare, dar va rog sa imi recomandati si ceva articol de lege pe care sa il invoc in cerere pentru a fi mai argumentata.
Buna ziua.