avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Activitate mari_ionescu

Activitate mari_ionescu

In cazul suspendarii societatii, ce se intampla cu contractele de munca suspendate pentru cresterea copilului, iar pentru salariatii care sunt in concediu medical cine le plateste contributiile?
Buna ziua,
Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea intrebare: Zilele de sarbatoare legala sunt platite ?
Multumesc.
Buna ziua,
Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarea problema:
O PFA poate beneficia de concediu de crestere a copilului si de indemnizatia lunara aferenta?
Multumesc.
Buna ziua,
Avem urmatoarea speta:
O persoana este asociat unic si administrator la o societate. Capitalul social al societatii este de 200 de lei. Persoana doreste sa coopteze inca doi asociati care vin cu majorare de capital, fiecare cu cate 100 de lei. In acceasi Decizie asociatul doreste sa cesioneze 120 de lei catre cei doi asociati si sa ramana cu 80 de lei astfel incat cota de participare sa fie cate 40% pentru cei doi asociati cooptati si cel care a fost asociat unica sa ramana cu 20%. Este posibil acest lucru?
Buna ziua.
Am doua salariate care se afla in concediu medical, una in risc maternal si alta in prenatal. Cum procedez cu cele doua, acum ca trebuie cu 1 mai sa majoram salariul la 1250 lei. Le majorez si lor?
Buna ziua,
O salariata se afla in preaviz si i se va inceta contractul de munca cu data de 05.05.2016. Incepand cu 01 Mai se majoreaza salariul minim la 1250 lei. Trebuie sa ii fac mai intai majorare de salariu cu 1 mai si apoi incetare sau ii pot inceta contractul cu salariul minim actual respectiv 1050 lei?
Multumesc.
Buna ziua,
Sunt PFA din 2008 iar potrivit legii 253/2003 art ( 1) si (2) nu sunt obligat sa detin registru unic de control.
"Legea 252/2003