Proces anulare amenda pentru formularul PLF
Buna seara,
Am rugamintea daca este cineva care actionat in judecatat Directia de Sanatate Publica pentru anularea amenzii privind necompletarea corecta, la timp a formularului PLF? Si in ce stadiu va aflati in instanta, sau daca ati castigat acest proces?
Eu ma gasesc in situatia in care am primit amenda, am platit si am solicitat instantei anularea procesului verbal. Cererea a fost depusa in februarie si abia acum am primit citatie pentru termenul din iunie. Pe langa citatie am primit si contestatia facuta de Directia de Sanatate printr-o casa de avocatura prin care ei solicita urmatoarele>
ca instanta sa respinga cererea de chemare in judecata , precum si obligarea reclamantei, in temeiul art 451 si urm. din CPC , la suportarea cheltuielilor de judecata antrenate de solutionarea prezentei cereri.
Pentru acest lucru va rog sa ma ajutati cu cateva informatii>
1. care ar fi cuantumul cheltuielilor de judecata in cazul in care eu as pierde procesul?
2. merita sa angajez un avocat pentru sustinerea acestei cauze?
Bună ziua,
Vă rog să mă ajutați cu un răspuns la următoarea întrebare:
Am un titlu de proprietatea (teren arabil) în care sunt nominalizați patru frați. Toți frații au decedat, eu sunt fiica unuia dintre ei, am obținut acest titlu în original și am deschis succesiune după mama mea, în anul 2004 dar nu i-am anunțat pe verii mei (din motive-multe), iar acum doresc sa vând cota mea de 1/4. Am început să caut rudele pentru ieșirea din indiviziune, cu unii dintre ei m-am înțeles, chiar s-au bucurat că primesc o moștenire, dar altă verișoară care știa de moștenire pentru că pământul era înscris pe rolul lor (dar fără acte și a obținut foloase financiare) face cea mai mare gălăgie, în sensul că de ce tocmai acum m-am hotărât să le spun și multe alte lucruri.
Întrebarea la care doresc să primesc un răspuns este: Ce acuze poate să-mi aducă (in afară de cea morală) , dacă nu am folosit nimic mai mult decât mi s-a cuvenit, pot să fiu acționată in judecată și care ar fi acuza?
mulțumesc mult
am găsit,
Majorarea salarială a personalului implicat în gestionarea proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile a fost decisă prin intermediul Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 91 pentru modificarea și completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, actul normativ fiind publicat vineri în Monitorul Oficial.
Bună ziua,
Vă rog să -mi spuneți care este numărul OG /2017 prin care s-a aprobat majorarea salariilor celor care lucrează cu fondurile europene, am înțeles că a fost publicată in MO de joi 7 decembrie 2017 ( care este numărul MO?)
mulțumesc
Care este motivul pentru care se dorește încărcarea unei gestiuni dacă nu există marfa? Cu ceilalti de la magazinul care detinea marfa ati vorbit? -ei au scos din gestiune marfa pe care dvs vreti sa o inregistrati?
Trebuie sa aveti bon de transfer dintr-o gestiune in alta, iar la programul de gestiune sa aveti acces si drept de scris doar cei care folosesc programul, pentru restul sa aiba doar drept de vizualizare
Este foarte dureros ce se petrece, un bolnav ca acesta nu trebuie sa simtă ca este pus la colt, ii trebuie o ingrijire si o protectie mai atentă, dacă in timpul noptii are nevoie la baie, să bea apă, sau pur si simplu i se face rău? Stiti că nu trebuie bruscat sau să-i dați sentimentul că nu este dorit?
Cât despre calculator și aer condiționat se pot face schimbări, nu cred că acesta ar fi un lucru atât de greu care să împiedice o schimbare în casă.
După cum singură faceți afirmația, ocuparea postului se face prin concurs. Cu siguranță puteți avea prioritate dacă obțineți un punctaj maxim, în plus cunoașteți mult mai multă legislație și alte amănunte față de ceilalți concurenți, pentru că ați lucrat acolo și nu ați uitat.