Dle vitalsmart,
V-am raspuns dpdv legal, sunteti obligat sa platiti ce apare acum pe lista si trebuie sa recuperati banii de la fostul proprietar, care ar fi trebuit sa plateasca un avans estimat la cotele de intretinere pentru perioada decalajului listelor. Asociatia nu este responsabila sa recupereze acesti bani decat de la
proprietarul de facto curent al apartamentului. Iar fondul de rulment nu este pentru intretineri neplatite ci pentru plata facturilor asociatiei pana la recuperarea pe liste a costurilor. Fostul proprietar trebuia sa va transfere fondul lui de rulment si sa i-l platiti lui, fara a mai interpune asociatia . Daca fostul proprietar a ales sa i se restituie acest fond de rulment, adminul nu a avut alta alegere decat sa i-l restituie, dar nu asa se procedeaza. Acest lucru se mentioneaza chiar in contractul de vanzare-cumparare la notar. De asemenea, indexurile contoarelor de apa , daca este cazul ca blocul este contorizat, se mentioneaza in contractul de vanzare cumparare sau in adeverinta care se elibereaza fostului proprietar cum ca are/nu are datorii fata de asociatie.
vitalsmart a scris:
Intreb din punct de vedere legal sunt obligat sa platesc. Daca erau 15 persoane in apartament si venea intretinerea enorm de mare trebuia sa platesc eu. Unii consuma si altii platesc?
Nu trebuia sa retina administratorul fondul de rulment pana la achitarea integrala a datoriilor?