avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Activitate dianaalessiapop

Activitate dianaalessiapop

Buna. Ce as putea face in problema urmatoare : Vecinul meu ma tot inunda de un an de zile de cand mam mutat in fiecare luna ma trezesc cu perete din baie ud.dar ultima este prea de tot. Am ajuns sa stau cu galeata ca imi picura apa din tavan .am incercat sa rezolv pe cale amiabila ,am adus instalator dar nu ia convenit pretu reparatie asa ca a preferat sa isi aduca el unul.ok nici o problema.doar ca nu si-a chemat.a inceput sa mi se usce peretele iar acum de 2 zile iar imi picura iar apa din tavan.
am fost azi la itm si mi-a spus ca ei nu se ocupa cu concedile de odihna ,nu stiu cum da in fine.in cat timp il pot reclama la ITM sau pot sa il dau in judecata? adica as putea si peste 2 sapt sa fac asta? deoarece am rezervare la mare si nu pot mai repede.
sunt angajata la o firma din 12 februarie 2015 si pana in 18 august sunt in concediu medical urmat de demisia mea.ce pot face daca refuza sa imi plateasca zilele de concediu de odihna care nu le-am efectuat.
pe ce motiv? ca am fost insarcinata si am pierdut sarcina din cauza sacilor lui de cartofi si a baxurilor ce eram nevoita sa ii car zilnic? ca i-am cerut concediu de odihna si a trebuit sa renunt la biletele la mare pe motiv ca dupa 6 luni lucrate nu am dreptul la concediu? abateri disciplinare nu am avut.
astazi am fost pana la locul de munca si seful ma anuntat ca el a pus deja anunt in ziar ca cauta pe altcineva.si eu raman fara loc de munca.concediul meu nu este pe perioada lunga decat de 7 zile.
Pe perioada cat eu sunt in concediu medical angajatorul poate angaja pe altcineva in locul meu avand in vedere ca sunt singura angajata la acel punct de lucru.
Buna seara dupa cat timp de la angajare am dreptul legal la concediu de odihna? dupa 6 luni de la angajare as avea dreptul sau nu,si cate zile?