Buna ziua,
presedintele asociatiei de proprietari si-a dat demisia cu cateva luni bune in urma, nefiind ales altul pana in prezent, acesta semnand inca lista de intretinere si atat.
care este baza legala pentru care primeste inca salariu ?
multumesc anticipat,
Marius Oroian
Buna ziua,
va rog sa-mi spuneti cat se trece consumul de apa (pausal) pentru proprietarii care nu declara consumul de apa sau declara o la consum (in conditiile in care locuiesc in apartament). de asemenea, rog si baza legala.
multumesc frumos,
Marius
Buna ziua,
poate decide Comitetul Executiv schimbarea apometrelor in tot blocul ? motivez prezenta intrebare:
1. apometrelor sunt foarte vechi si nu au fost verificate metrologic niciodata
2. se inregistreaza diferente mari intre factura de apa si consumul declarat de vecini
3. diferentele se impart la toti vecinii si nu este corect pentru aceea ce declara corect
o solutie o vad in schimbarea apometrelor actuale cu unele noi cu citire radio. este adevarat ca implica un cost lunar (citirea radio) in plus pentru fiecare locatar dar astfel avem certitudinea declararii corecte, aparatul de citire sesizeaza imediat o defectiune iar loctarii nu mai pierd timpul cu citirea acestora.
multumesc anticipat,
Marius
Buna ziua,
doresc sa montez o plasa impotriva pasarilor la luminatoarele blocului (la cele 2 scari) si nu gasesc nici o firma pentru montaj - blocul se afla in Bucuresti, Sector 4.
nici macar google nu ma ajuta ... rog suport.
multumesc anticipat,
Marius
Buna ziua,
in urma concedierii legale a administratorului acesta a predat o simpla situatia pribind activul/pasivul asociatiei. am notificat administratorul in scris cu confirmare de primire (acesta primind notificarea) sa dea explicatii privind situatia de activ/pasiv, mai exact sa defalce toate sumele (totalurile) mentionate in situatie (care de fapt este un simplu tabel in excel printat). mentionez ca situatia nu a fost semnata/stampilata de cenzor.
ce pot sa fac mai departe, cui trebuie sa ma adresez pe cale legala impotriva administratorului ?
multumesc anticipat
Buna ziua,
va rog sa-mi acordati suportul in urmatoarea problema: propritarii din bloc sunt nemultumiti de activitatea administratoruli (persoana fizica) si doresc schimbarea acestuia. fiind vorba de un contract individual de munca, devine un pic sensibila.
stiu ca legea permite Comitetului Executiv sa "angajeze şi sa eliberareze din funcţie persoana care ocupă funcţia de administrator imobile" (am decizie in acest sens) dar vreau sa procedez legal, astfel incat sa nu se intoarca nimic impotriva asociatiei (sau a mea).
in ce conditii si ce trebuie sa fac ca sa schimb administratorul - cineva imi spunea de dizolvarea functiei de administrator persoana fizica dar nu am gasit baza legala ... inca
multumesc anticipat,
Buna ziua,
va rog sa-mi spuneti daca ati efectuat audit pentru asociatia de proprietari - sunt nou presedinte si sunt cativa locatari care ma indruma sa fac - nu stiu firme, costuri si eventual consecinte.
multumesc anticipat
multumesc pentru raspunsuri, o sa verific in statut daca se mentioneaza ceva de durata mandatului. zi buna
multumesc pentru raspuns - nu s-a mentionat nici o perioada. stiu ca adunarea generala se convoaca anual conform art 23, alin 1 dar nu se face nici o referire la perioada (mandatul) presedintelui asociatie. deci, conform principiului "ce nu este interzis - este permis" :) nu vad o problema a perioadei. pana la urma, conform art 23 alin 4 se poate convoca oricand adunarea generala de catre comitet sau minim 20 % din locatari - deci te poate schimba.
Buna ziua,
am ales presedinte de asociatie de proprietari si am urmatoarele nelamuriri:
1. se va incheia un contrat de mandat intre asociatie si presedinte, avand in vedere ca primesc si remuneratie ?
2. cine va semna ca reprezentant al asociatiei de proprietari, Comitetul Executiv, administratorul + cenzorul ?
3. se poate inchiea contratul de mandat pe o perioada nedeterminata ?