Buna ziua!Doresc sa cunosc si eu sa stiu daca procedez corect!Doresc sa imi schimb locul de munca ,de exemplu de la firma A la care lucrez in prezent doresc sa imi dau demisia incepand cu data de 03.06.2019 .La firma b la care voi incepe ca sa am continuitate trebuie sa semnez si sa fie inregistrat in revisal tot pe 3.06.2019 si prima zi de munca sa fie 04.06.2019?Este ok asa !Sunt nelamurita legat de ziua de incetare de 03.06 in conditiile in care 01-02 iunie pica in weekend si ultima zi de munca este 31.05.2019?Astept pareri !Ms frumos!
In primul rand va multumesc foarte mult pentru raspuns si doresc sa va intreb ce inseamna punctul 6 (ce inseamna sa nu achite facturi mai vechi de 3 ani? ) ca la aceasta asociatie asta se intampla -se platesc facturi si restante din 2002? Va multumesc anticipat!
Buna ziua !
Conform Legii 230/2007 art. 47 publicata in 2017 am scos de la intetinere surioara care avea 2 ani si 5 luni .In mai 2017 a aparut fratiorul care nu a fost bagat la intretinere tot din acest motiv. Intre timp s-a schimbat firma care administra asociatia si m-am trezit cu copilul de 8 luni bagat la intretinere dupa o altercatie cu noul administrator !
Cand fetita a implinit trei ani am facut cerere de introducere la intretinere .
Mentionez ca in acest bloc sunt 5 sau 6 familii care au copil mic si sunt in aceasi situatie si nu au fost bagati la intretinere ! Consider ca este clar o discriminare si ca totul a fost facut intentionat si doresc sa stiu cum sa procedez . Intrebat ulterior cum s-a intamplat asta presedintele a spus ca s-au facut presiuni pentru apartamentul nostru in mod special ( nu a precizat pentru toti locatarii). Mi s-a spus sa fac o cerere la care mi se va raspunde. Si a mai spus ca nu cunoaste situatia tuturor locatarilor din bloc ( am uitat sa mentionez este presedinte interimar 3 luni ,vechiul presedinte si-a dat demisia nu a dorit nimeni sa ocupe acest post si el s-a oferit ). intrebarea este acest presedinte interimar de asociatie putea sa ia aceasta masura fara a ma informa? Si poate face discriminari? Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in redactarea lamuririlor ?
Va multumesc anticipat!
Buna ziua!
Doresc sa vad daca pot fi lamurita cu privire la urmatoarea situatie?
In 2015 m-am mutat intr-un apartament de 2 camera din Bucuresti achizitionat prin Prima Casa .In 2016 ne-am trezit ca administratia are foarte multe datorii la furnizori si s-au impus prin adunari generale repetate achitarea de catre toti locatarii acelui bloc a restantelor catre diferiti furnizori (apa nova /romversis /enel etc) a unei sume impartite intr-un nr de rate egal catre toti propietarii . Nu s-a tinut cont ca suntem locatarii de un an in acel bloc. Mentionez ca cele datorii ale administratiei sunt din 2002. Iar din 2018 au inceput sa se puna si penalizari la acele esalonari .Eu doresc sa stiu ce ar fi mai bine sa fac ?
Sa dau in judecata asociatia pentru impartirea datoriilor acelea tinand cont de faptul ca sunt propietar nou? Sau nu se poate face , am inteles ceva ca se prescriu datoriile? SAU sa il dau in judecata pe vechiul propietar care sigur cunostea acest aspect (deoarece s-a gasit suma de 80 lei platita in contul unei esalonari facute catre apa nova). Mentoinez ca noi cand ne-am mutat am primit adeverinta semnata de administratorul asociatiei ca nu exista datorii ale apartamentului.Ne-ar ajuta acel document?
Buna ziua,
Doresc sa cunosc si eu urmatorul aspect?
Se poate preda o gestiune unui angajat care in cartea de munca are functie de manager dar nu indeplineste aceasta functie din cauza faptului ca nu este lasat de angajator? Doresc care sunt prejudiciile care imi pot fi aduse daca semnez acea predare de gestiune in calitate de manager , neideplinind aceasta functie? Si cum sa procedez sa fie mai bine.
M-am intors din ccc , pe aceasi functie doar in cartea de munca , eu nu efectuez aceasta functie , deoarece nu s-a vrut de catre angajator sa o indeplinesc. Pe functia mea este alta persoana (tin sa precizez ca exista 2 locatii , si sunt sigura ca ea este pusa pe locatia aceea si eu pe celalata , deoarece in acte nu ar avea cum sa se faca? Ce ma sfatuiti ? Daca imi puteti atasa si o lege in acest sens?
Buna ziua,
Am semnat o anexa la contract plus un act aditional pentru acordarea unui bonus.
Pe anexa specifica ca este valabila 3 luni de zile , dar nu a mai fost reinoita de 2 ani (in sensul ca eu primeam acelasi comision dar fara anexa).
Este obligatoriu sa fie reinoita anexa la actul aditional?
Iar actul aditional specifica ca se adauga la salariul brut un procentaj de x% din vanzarile fara tva ce depasesc targhetul de baza stabilit prin anexa la contract(mentionez ca eu primeam targhetul dar nu si anexa -banuiesc ca aceea trebuia inregistrata la contract ,din moment ce eu primeam acel targhet)?
Acum sunt invocate motivele cum ca nu mai exista anexa la contract si ca nu se mai acorda bonusul care s-a realizat (actul aditional nu are legatura -deoarece pe el specifica "stabilit conform anexa la contract"?).
Doresc sa cunosc valabilitatea celor 2 ?
Va multumesc!
Dar daca incerc sa trimit o solicitare catre departamentul de resurse umane pentru a cere lamuriri ,credeti ca este bine? Deoarece sunt mai multe probleme , pontajul este trimis diferit fata de cum am lucrat , deoarece nu se respecta numarul maxim de ore de lucrat pe saptamana (40 ore) , atributiile postului nu sunt respectate, comisionul nu se acorda , in ciuda faptului ca exista act aditional semnat cu firma, inventar nu s-a facut cand eu m-am intors in firma .