Bună seara,
Vă recomand să luați legătura cu un avocat care să vă îndrume în demersurile pe care trebuie să le faceți în instanță. Prezentați-i toate dovezile pe care le laveti, inclusiv bonurile cu plățile pe care le-ați efectuat.
Succes și numai de bine!
Bună seara,
Aveți șanse de câștig. Vă recomand să luați de urgență legătura cu un avocat, să-i prezentați probele și să vă reprezinte în instanță.
Succes și numai de bine!
Bună ziua!
Legea 449/2003 a fost abrogată prin OUG 140/2021. Raportati-va la noua ordonanță. În principiu, e același lucru, doar cu ceva beneficii în plus pentru consumator.
Succes și numai de bine!
Bună ziua!
Dacă ați formulat întrebarea pe acest forum, deduc ca nu v-ați luat avocat.
In principiu, aveți dreptate: garanția este asigurată de vânzător, însă există acel raport de constatare, care nu știm ce menționează. Înclin să cred ca se da vina pe montajul necorespunzător. Și aici, lucrurile se complică cu expertize și alte cele… Era foarte bine să fi avut un avocat care să facă lucrurile bine. Dacă nu aveți, înseamnă ca, vorba aia, v-ați zgârcit la făină, însă este posibil să vă scumpiți rău de tot la tărâțe.
Succes și numai de bine!
Buna ziua,
Va recomand sa luati legatura cu un avocat, care va poate ajuta in demersurile dumneavoastra, iar cheltuielile cu avocatul le veti recupera. Nu va zgarciti la faina, ca veti ajunge sa va scumpiti la tarate.
Succes si numai de bine!
Buna ziua,
In mod normal, in carnetul de garantie, ar trebui sa existe un numar de telefon de la asistenta rutiera, care asigura transportul pana la cea mai apropiata unitate reparatoare a retelei din care face parte marca autovehiculului pe care l-ati achizitionat. Daca defectiunea face obiectul garantiei, transportul este suportat de importator, iar daca nu face obiectul garantiei, transportul il veti suporta dumneavoastra. In situatia in care, unitatea reparatoare nu are un astfel de serviciu, veti duce masina pe platforma, iar daca defectiunea face obiectul garantiei, unitatea reparatoare are obligatia sa va achite contravaloarea transportului (OUG 140/2021, art. 12, alin. 2 si 3).
Succes si numai de bine!
Bună ziua,
Din punctul meu de vedere, nu aveți șanse să solicitați daune. Însă, dacă nu v-a fost livrată trotineta, vă puteți pune un mare semn de întrebare cu privire la livrare și bani. Să nu fie o mare țeapă. Chiar dvs ați spus ca este un site fantomă!
Succes și numai de bine!
Bună ziua,
Trebuia să semnați cererea de despăgubire. Celelalte documente (deviz, factura), împreună cu cererea de despăgubire pe care trebuia să o semnați, au fost trimise către asigurator, care efectuează plata daunei în contul indicat de dvs în cererea de despăgubire (cu siguranță cel al service-ului). Din enunțul dvs nu rezulta dacă mașina a rămas în service-ul respectiv pentru ca nu a mai pornit sau ați ridicat-o din service și ulterior s-a defectat. Pentru ca, înțeleg ca mașina dvs a fost lovită în spate, nu în fața, ca atare, nu prea există legătură de cauzalitate între daună și nepornirea motorului.
Cine v-a spus să înlocuiți alternatorul și bateria: cei de la service-ul unde ați reparat daună sau alt service?
Sunt necesare aceste lămuriri.
Succes și numai de bine!
Buna ziua,
Legea 449/2003 a fost abrogata prin OUG 140/2021. Aici, la art. 9, alin (5), legiuitorul a stipulat si termenul de garantie pentru produsele SH (produse de ocazie): În cazul produselor de ocazie, consumatorul si vanzatorul pot conveni asupra unor conditii contractuale sau acorduri avand o perioadă de răspundere contractuala sau un termen de prescriptie mai scurta decat cele prevazute la alin. (1)-(4), cu conditia ca astfel de perioade ori termene mai scurte sa aiba o durata de minimum un an de la data livrarii bunului.
Observam ca, legiuitorul nu pomeneste nimic despre vreo limita de km. Cu siguranta, trebuie sa detineti un certificat de garantie comerciala dat de vanzator, care sa contina cel putin informatii cu privire la:
- dreptul dumneavoastra la masuri corective, in caz de neconformitate
- elementele asupra carora se aplica garantia comerciala
- conditiile acordarii garantiei
- procedura in cazul aparitiei unei neconformitati
- numele si adresa vanzatorului.
Cititi cu atentie certificatul de garantie, iar daca nu ati incalcat conditiile de acordare a garantiei si aveti refuzul in scris al vanzatorului de remediere in garantie, va sfatuiesc, in prima faza sa sesizati ANPC.
Succes si numai de bine!