avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 869 soluții astăzi
Forum Activitate petru ana maria

Activitate petru ana maria

Buna seara,as dori sa intreb cat ma costa deschiderea unui proces pentru partaj?Parintii mei au murit,iar eu mai am o sora,apartamentul nu vrea sa il vindem,vrea sa il tina pentru ea,iar parte nu vrea sa imi dea,iar eu imi vreau doar partea de la apartament si ea nu este o persoana cooperanta,il vrea doar pentru ea,deoarece crede ca i se cuvine ei totul.
Discuție Concediere
Buna seara,as avea o intrbare la dvs. si as vrea sa ma lamuriti in legatura cu ceva.Sunt asistenta medicala la un cabinet de medicina de familie si peste o luna va fi un concurs la spital pentru posturile de asistenta medicala si as vrea sa imi schimb locul de munca,deoarece in spital se plateste mult mai bine.Temera mea este ca nu stiu cum sa procedez cu doctorita cu care lucrez in prezent,deoarece mi-e teama sa nu imi desfaca contractul de munca sau sa isi caute alta asistenta si sa ma dea afara,asta in situatia in care s-ar putea sa nu imi iau concursul pentru postul de la spital.In ce conditii ma poate da afara?cum sa procedez si ce sa fac in situatia aceasta?daca imi desface contractul nu mai beneficiez de somaj?ce ma sfatuiti sa fac?am si un copil mic in intretinere si pe deasupra sunt si divortata.sa nu ii spun ar afla de la altii ca ma prezint la concurs.Cum sa fac?Ce ma sfatuiti,deoarece nu as vrea sa raman fara loc de munca din pricina unui concurs pentru un loc de munca?as dori sa stiu care sunt drepturile mele ca angajat?Va multumesc frumos!O seara placuta va doresc