avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Activitate luizzasm

Activitate luizzasm

Răspuns la discuția subinginerii
luizzasm a scris:

1. subinginerii apar in COR, dar in ce lege sunt incadrati ca ingineri diplomati sau licentiati, pentru ca "asa se aude prin popor" daca este adevarat cum se procedeaza la schimbarea diplomei-statut ?
2. subinginerii pot sa se insrie la master?
3. pun aceste intrebarii deoarece eu am absolvit 4 ani de facultate la seral in perioada 1988-1992, am diploma de subinginer si nu mi-se permite de catre intreprinderea la care lucrez sa ma inscriu la masterat, explicandu-mi ca numai inginerii pot face masterul.



cum se poate demonstra ca, dupa nationalizare mi-a fost luata o parte din terenul proprietate si a fost construita o cladire pe aceea suprafata mentionez ca data cu aproximatie a construirii cladirii a fost 1958.
Discuție fisa SSM
fisa SSM terminat cum se completeaza instructajul introductiv general, sau sa fiu mai clara ex. persoana care este angajata de mai de mult timp, iar fisa SSM unde are completat instructajul general introductiv, cel la locul de munca si admis la lucru, Cum se procedeaza in situatia cand acesta lucrator are completata a alta fisa SSM (una noua pentru ca cea veches-a terminat) la acelasi angajator si functie, dar au trecut 10 ani de cand sau efectuat instructajele mentionate mai sus, ce scrie in dreptul acestor instructaje si la admis la lucru?
Răspuns la discuția subinginerii
Am citit recomandarile dvs si am ajuns la concluzia ca cei care sunt subingineri au ramas pe dinafara continuare nu se mai poate face pentru cei care lucreaza numai dimineata program 8-16 nu pot sa se insrie nici la master pentru ca nu are puncte suficiente de credit, deci suntem considerati casi cand am fi absolvit doar liceul.
Discuție subingineri
-Subinginerii se pot inscrie la mastrat?
-Daca, da in baza carei legii?
-ce statut au subinginerii???
-cine imi poate explica coerent???