avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 691 soluții astăzi
Forum Activitate Mimita5

Activitate Mimita5

Buna ziua, sunt pfa si lucrez ca taximetrist pentru compania uber. Va rog sa Imi spuneti ce trebuie Sa inregistrez si ce trebuie Sa platesc Catre statul roman? Si ce declaratii trebuie Sa depun la anaf? Va multumesc foarte mult pentru ajutor
Buna ziua, cum se calculează taxa de timbru verde?
Buna ziua,
Cum inregistrez din punct de vedere contabil urmatorul caz: am achizionat un ansamblu In valoare de 5000lei+TVa sub forma de voucher. Pe factura de la furnizor este trecut voucher. Acest voucher a fost Dat ulterior cadou catre o Persoana fizica. Ce note contabile fac si cum tratez din punct de vedere fiscal. Multumesc,
Buna ziua! Am cumpărat un mijloc fix in valoare de 67 000 EUR. Cursul contractului este din data de 17.04.2019. Plata se face in 3 transe. 20% avans, 60% la livrare și 20% după 30 zile de la livrare. Procesul verbal de Recepție îl am cu data de 15.05.2019. Cum înregistrez in contabilitate facturile de avans si transe si mijlocul fix? Si ce curs folosesc? Va mulțumesc
Buna seara, va rog frumos sa mi spuneti cum sa platesc si cat in urmatoare a situatie: am venit net de 2900, am 725 pensie alimentara de platit lunar, am rata la banca de 1400 si debit restant la pensia alimentara 15 luni si rata taxa judiciara timbru 705 lei. Toate pe luna. Ce trebuie sa platesc ca sa nu fiu executat? Multumesc
Dar la finalizarea partajului pot ramane cu casa? In conditiile in care nu am avut niciun venit, dar am avut grija de copil si de gospodarie. Sau daca imi puteti spune cat imi revine din casa?