Buna ziua! Va rog sa am ajutati cu un sfat in urmatoare situatie.
Am primit o instiintare de la DITL sector 5, Serviciul Constatare si Impunere Persoane Fizice II – in vederea stabilirii impozitului pe clardire, cu privire la sediul social care figureaza cu activitate.
In certificatul constatator firma desfasoara la sediul social activitatea incadrata in clasa caen 7221 Editare de programe. In fapt, nu s-a desfasurat nici o activitate economica generatoare de venituri si nu s-au decontat cheltuieli cu utilitati. Cu ce documente ar trebui sa ma prezint la DITL pentru a clarifica situatia? Am tot fost plimbata dintr-o parte in alta..
Multumiri anticipate!
Am fost numita in comisia de inventariere din cadrul institutiei in care lucrez. Decizia mi a fost adusa la cunostiinta la cateva luni de la intrarea in vigoare. Nu am studii economice/tehnice, nu fac parte din categoria personalului administrativ si nu am astfel de atributii in fisa postului. Am vreo sansa ma retrag?
Un an bun tuturor!
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns. M-ar interesa sa stiu ce se intampla cu zilele de concediu de odihna aferente anului in care persoana angajata intra in CCC. Le poate efectua in anul revenirii in activitate, chiar daca trec cele 18 luni (a intrat in concediu in luna noiembrie 2017, a reluat activitatea in iulie 2019)?
Multumiri anticipate!
Buna ziua,
Ma intereseaza sa stiu daca in perioada concediului de crestere copil, cand contractul e suspendat, mai trebuie completate cele doua formulare.
Multumesc