avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters46197

Activitate ContSters46197

Răspuns la discuția Tichete cadou oferite de sindicat
am spus mai sus ca Sindicatul nu are personal incadrat in baza unui contract individual de munca.
Ma poate lamuri cineva?
Răspuns la discuția Tichete cadou oferite de sindicat
zzenovia a scris:

Sindicatul este inregistrat ca si persoana juridica , se incadreaza la "celelalte persoane juridice" .

dar nu are personal incadrat in baza unui contract individual de munca. Aici este problema mea.
Răspuns la discuția Tichete cadou oferite de sindicat
zzenovia a scris:

Da, poate acorda .

Stiu ca Legea 139/2006 face precizarea ca aceste tichete se pot utiliza de catre societăţile comerciale, regiile autonome, societăţile şi companiile naţionale, instituţiile din sectorul bugetar, unităţile cooperatiste, celelalte persoane juridice, precum şi persoanele fizice care încadrează personal pe bază de contract individual de muncă .
Membri de sindicat nu au aceasta calitate in raporturile cu Sindicatul.
Exista o exceptie, sa inteleg?
Va rog sa imi spuneti baza legala.
As dori sa stiu daca un sindicat poate acorda tichete cadou membrilor sai.
Va multumesc.
Art. 15 din L 330/2009:
(1)Pentru personalul care ocupă o funcţie de conducere, diferenţierea salariilor de bază se face potrivit art. 13, utilizându-se două niveluri de salarizare corespunzătoare celor două grade, respectiv trepte de salarizare în cazul funcţionarilor publici, care conţin indemnizaţia de conducere, sporul de vechime, precum şi sporurile cuprinse în coeficienţii de ierarhizare, prevăzuţi în anexele la prezenta lege.
(2)Nivelul de salarizare corespunzător gradului, respectiv celor două trepte de salarizare în cazul funcţionarilor publici se stabileşte de ordonatorul principal de credite, potrivit prevederilor prezentei legi.

Va trebui sa cereti ordonatorului principal de credite sa va precizeze nivelul treptei de salarizare.
Art. 66 din L 188/1999
Pentru a participa la concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a)să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
b)să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
c)să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului;
d)să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 57 alin. (6) (2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere de: şef birou, şef serviciu şi secretar al comunei, precum şi a funcţiilor publice specifice asimilate acestora );
e)să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Vedeti si Ordinul nr. 1932 din 18 decembrie 2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici.
art.1 alin (1) din Anexa : În cazul absolvirii unei forme de învăţământ superior în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau considerată de autoritatea ori instituţia publică ca fiind utilă pentru desfăşurarea activităţii, funcţionarii publici încadraţi în funcţii publice cu nivel de studii inferior care doresc să promoveze în clasă prezintă compartimentelor de resurse umane, în vederea aprobării de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, o cerere de înscriere la examenul de promovare în clasă, însoţită de diploma de licenţă, respectiv diploma de absolvire sau, după caz, adeverinţa care să ateste absolvirea studiilor.
(2)După primirea documentelor prevăzute la alin. (1), la nivelul autorităţilor şi instituţiilor publice, prin compartimentele de resurse umane, se analizează dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care funcţionarii publici îşi desfăşoară activitatea sau dacă sunt utile pentru desfăşurarea activităţii.
(3)Cererea de înscriere la examenul de promovare în clasă se aprobă de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, pe baza propunerii compartimentului de resurse umane, formulată ulterior analizei în condiţiile prevăzute la alin. (2).

Adresati-va Compartimentului Resurse Umane din institutia dumneavostra. Va pot da lamuriri suplimentare.
Succes la examen !
Conform L 188/1999, art. 31 alin. (1) Pentru activitatea desfăşurată, funcţionarii publici au dreptul la un salariu compus din:
a)salariul de bază;
b)sporul pentru vechime în muncă;
c)suplimentul postului;
d)suplimentul corespunzător treptei de salarizare.
Suplimentul postului si suplimentul corespunzător treptei de salarizare nu sunt cuantificate si nu se precizeaza modul de calcul in nici un act normativ. Exista cateva decizii ale instantelor care au stabilit procentul de 25 % pentru fiecare dintre ele, nu insa si modul de calcul. Daca a pus cineva in aplicare o astfel de decizie il rog sa imi spuna cum a calculat.
Imi poate spune cineva cum se calculeaza suplimentul postului si suplimentul treptei de salarizare?
Art. 1 din ORDINUL nr. 10280 din 7 octombrie 2008
(1)La examenul de promovare în clasă a funcţionarilor publici pot participa funcţionarii publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă sau o formă de învăţământ superior de scurtă durată, în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea.
Atentie!
Este vorba de specialitatea in functie, nu de anumite atributii din fisa postului care pot avea legatura cu specializarea dvs. in administratie publica.
Nu ati precizat insa in ce specialitate va desfasurati activitatea... Poate aveti dreptate.