Este vorba despre codul unic de inregistrare.
Am primit de la unul dintre furnizori facturi care sunt completate gresit, respectiv unul dintre elementele obligatorii ale facturii este eronat.
Ce consecinta poate avea acest lucru in cazul unui control fiscal?
Exista vreo dispozitie legala care sa ma oblige sa verific corectitudinea si exactitatea elementelor inscrise pe facturile emise de furnizor?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Buna ziua,
Va rog un raspuns la urmatoarea speta: firma X este creditoare a firmei Y, datoria constand intr-o suma foarte mare. X doreste sa depuna cerere de deschidere a procedurii de insolventa a Y. Deoarece legea prevede posibilitatea ca la cererea debitorului judecatorul sindic sa dispuna ca X sa depuna la banca o garantie de 10% din creanta, iar din punct de vedere financiar firma X nu are o situatie prea buna, intrebarea este: la momentul in care eventual se va solicita depunerea acelei garantii, firma X ( care nu doreste sa depuna garantia ) poate sa-si retraga cererea de deschidere a insolventei?
Buna ziua,
Va rog sa ma lamuriti cu privire la valoarea taxei judiciare de timbru pe care trebuie sa o achite un creditor in cazul in care doreste sa depuna cererea de deschidere a insolventei uni debitor al sau. Se achita cumva o taxa la valoarea creantei sau taxa generala aplicata in procedura insolventei de 120 de lei?
Va multumesc anticipat.
Procedura de desfiintare a postului este una relativ simpla, si nu se comunica la ITM, doar se completeaza in Revisal ca s-a desfacut cim-ul in baza art 65 alin1 codul muncii.
Dvs. veti primi o decizie de desfacere cim, conform careia vi se aduce la cunostinta desfacerea cim datorita desfiintarii postului, cu obligatia angajatorului de a va acorda termen de preaviz de 20 de zile lucratoare.
Decizia o puteti ataca in instanta in termen de 45 de zile de la data la care v-a fost comunicata.
Codul muncii art. 35. - (1) Orice salariat are dreptul de a munci la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
Conform art. 5 din legea nr 142/1998 privind tichetele de masa " angajatorul distribuie salariatilor tichetele de masa, lunar, în ultima decada a fiecarei luni, pentru luna urmatoare."
Acordarea tichetelor nu se face retroactiv.
Cazul desfiintarii sau restructurarii unui post este face parte din cazurile de desfacere a CiM care nu au legatura cu salariatul, deci ati putea sa primiti salarii compensatorii dar repet, doar daca acest lucru este prevazut in eventualul contract colectiv de munca al unitatii in care lucrati, sau in contractul colectiv de munca la nivel de ramura.
Daca dvs. sustineti ca postul pe care il ocupati nu a fost desfiintat, atunci faceti o sesizare la ITM,deoarece in acest caz concedierea dvs nu este legala.
Daca activitatea pe care o veti desfasura va fi cea de fabricare efectiva a acelor produse, atunci obiectul principal va fi 1071. Daca le si comercializati, atunci va trebui sa obtineti autorizatie atat pentru ob. principal, cat si pentru 4724 pe care il veti trece in statut ca si obiect secundar.
[ link extern ]
De aici luati fiecare act normativ in parte si il cautati separat pe google, sigur le veti gasi pe toate