avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Activitate serbuvali

Activitate serbuvali

Discuție marire salariu
Functia de expert sportiv IA, functie ce se regaseste in L 284/2010 Anexa I FAMILIA OCUPATIONALA DE FUNCTII BUGETARE "ADMINISTRATIE"
Cap II, VI Administratie publica locala, E. Unitati sportive, beneficiaza de mariri salariale acordate de Ordonanta 2/2017 de care beneficiaza bugetarii din administratia publica locala?
Va multumesc,
Buna seara,
Lucrez ca organizator sportiv (expert sportiv grIA) in Liceul Sportiv Constantacu o vechime la actualul loc de munca de 18 ani si vechime totala de 33 ani. Postul este de personal nedidactic. La maririle anterioare au beneficiat doar personalul didactic si didactic auxiliar, ceea ce am considerat ca este o discriminare. La ultima marire de salariu pentru personalul nedidactic nu am beneficiat de marire.
Sunt singura persoana care a ramas la acelasi salariu, adica la nivelul de muncitor, eu fiind incadrata pe studii superioare. Care este diferenta intre salariati? Atributiile si responsabilitatile nu sunt aceleasi. Personalul din inspectorat a beneficiat de mariri alte categorii de bugetari la fel, singurul post al meu nu a beneficiat de nimic. Unde m-aregasesc in grila de salarizare?
Buna ziua,
Am inteles ca in fata curtii poti parca daca ai acces si placuta care sa semnalizeze aceasta. Conform carei reglementari, daca vreti sa mentionati. Mereu gasesc accesul in curte ocupat si persoane care comenteaza ca nu am cumparat si locul din fata portii. Macar bunul simt ar trebui sa functioneze. Sunt sigura ca daca s-ar intampla invers nu i-ar conveni. Asta este Romania si nu se va schimba.
Va rog sa ma lamuriti daca acest diagnostic se incadreaza in grad de handicap:
-ICC clasa II NYHA
-Cardiomiopatie dilatativa
-BRS major
-Insuficienta mitrala moderata
HTA esentiala grad III grup de risc inalt
Va multumesc.
Răspuns la discuția Incadrare in grad de handicap